Teettekö pizzaa kotona vai haetteko valmiin pizzeriasta???

Jos hyviä reseptejä, kiitos!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 22:52

Kyllä niitä pitsoja tulee tehtyä aika usein,aina pellin kokoinen. Ei niinkään itselle,mutta lapsille ja lastenlapsille..Laitan sulle ohjeen jossakin vaiheessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos ohjeesta, oli hyvä ja olen jo väännelly muutaman kerran sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 18:02

ten nykyisin aika useinkin, saa juuri sellaisen makuisen , kuin tykkää..en nyt muista pohjan ohj. mutta ne löytyy kyllä, tai jos joku laittais....no päälle maustettettua tomaattimurskaa, kinkkusuikaleita, valkosipulia myllystä ja pipurisekoitusta myllystä..ananaspaloja, sieniä, aurajuustoa ja jotain maukasta juustoraastetta paljon..uunin 220 ast ja n,20min..riippu ihan uunista...ja vimeksi kun otan sen pois uunista lisään pitzamaustetta....päällisiä vaihtelen sillee, mitä kaapista löytyy...

Lähteet:
oma kokkipää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:04

Kotona teen. Respetejä löytyy valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:09

tehdään kotona.. en oikeen tykkää niistä ohut pohjasista pizzerian.. ja tulee muutenkin tosi harvoin syötyä pizzaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 18:11

Sekä että. Jos tulee aivan yllättäen pitsanälkä ja pitsatarpeet tulis hakea kaupasta, helpompi tilata valmis pitsa. Jos on aikaa ja varsinkin silloin kun on porukkaa enemmän koolla, ehdottomasti tehdään ehdottamasti itse pitsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:25

jos hirmu pizzan nälkä on ja kotona ei aineksia niin tulee tilattua tuosta tien toiselta puolen. mutta usein teen itse ja aina kaks pellillistä.
mää viskon siihen pitsataikinan päälle ensix tomaattipyrettä.
sitten paistettua jauhelihaa ja sipulia.
savukinkkukuutioita, tomaattia, ananasta, tonnikalaa, juustoraastetta ja pizzamaustetta.
oikein sekametelipizzaa :)
meil se on periaatteessa semmosta mitä sattuu kaapeista löytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:25

Vieras hyvä, kotona paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:43

Jos tulee yllätysvieraita, haetaan perhepizza. On rattoisaa istua keittiön pöydän ääressä ja rupatella. Siinä ei pahemmin kateta. Ja kun tiedetään ettei se laihduttajille ole oikein luvallista siinä on sellaisen kielletyn hedelmän maku.

Joskus teen meille kahdelle "kaikkea mitä kaapista löytyy" pizzan. Se on niin runsas ja rönsyilevä ettei sitä vieraille tarjota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:49

Kotona tehdään on pizzeriat sen verran kaukana,että jäähtysi niiden tuotokset matkalla kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 19:00

Tilaan pizzeriasta sen harvan kerran kuin syön pizzaa. Ehkä kolme kertaa vuodessa. Tiukka ruokavalioni ei sallisi yhtään pizzaa, mutta joskus on herkuteltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:27

Teen joskus pellillisen pizzaa ja se on tooooodella hyvää mut sit kun on ollut kiireinen päivä ja kauhea nälkä niin haetaan yhest pizzeriasta sit pizzat : )
Kotona tehty parasta : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:31

kyllä sitä tulee tehtyä ihan molempia. jos on niin laiskalla päällä, ettei jaksa tehdä itse niin sit valmis on jees.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:46

Jep taikinasta lähtien ite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:57

En ole tehnyt pizzaa enää vuosiin,emme ole pizzan ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 00:06

Pari kertaa vuodessa haen jostain valmiin lätyn. Itse teen enemmänkin sellaisia kuumia leipiä jolloin lastaan paahtoleivän tai vaikka karjalanpiirakan päälle mitä nyt milloinkin jääkaapista löytyy ja päälle reilusti juustoa. Uunissa kuumennan sen verran että juusto sulaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:15

joskus harvoin on mennyt ohi se villitys,joskus 90 luvulla tehtiin joka viikon loppu.Nykyjään valmis pannu pizza silloin tällöin,eli noin puolenvuoden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:16

Joskus todella harvoin teemme kotona pizzaa. Asumme lähellä pizzeriaa niin tulee liiankin usein haettua sieltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:02

Ei olla kuule ikinä tehty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:02

Pohjan päälle:

Tomaattimurskaa - pikku purkki pyrettä
5-6 valkosipulin kynttä
Tuoretta basilikaa -maun mukaan.
Mustaa pippuria.
Hieman sokeria - pehmentää noi purkki tomaatit

Kiehauta hieman ja sauva sekoittimella sileeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:23

itse tulee tehtyä. aina pellillinen, hieman paksu pohjaisempi ja täytteitä reilusti niin on
ruokaisempi ja lisukkeeksi vihersalaattia NAM