tiedättekö kuinka lama tulee näkymään ihmisten taloudessa? Ja laskeeko ihmisten kiinnostus ostamaan mitään suurempaa kun on lama?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 15:23

meillä se on kyllä nyt pistänyt kahdesti miettimään , että onko oikeesti tarpeen jokin tuote ja ollaan siirretty sen ostoa...

Kysyjän kommentti

ÄÄNESTI SIKSI SINUN VASTAUSTA KOSKA SE ON KYLLÄ MIELESTÄNI PARAS. KIITO SINULLE SIITÄ YSTÄVÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 15:15

jos on työpaikka ,,lama ei vaikuta muuten kuin ostopäätöksiä harkitaan enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 17:01

Vaikuttaa varmasti sellaisiin talouksiin jos tämän laman takia joutuu työttömäksi. Muihin ei luultavasti paljoa vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:17

lamauttavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:24

Voiko joku kertoa että mikä on lama?