mitä haitaa on oireettomista sukupuolitaudeista?

??????????

Avainsanat: sukupuolitauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 11:50

jos tiedät että sellaista sairastat, niin älä ainakaan sitä muihin tartuta, hoida se ensin ja käytä kondoomia, niin vältyy monelta sairaudelta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 11:46

Jos se kerran on todettu, niin totta ihmeessä se kannattaa hoidattaa. Ihan kuin mikä tahansa hoidettavissa oleva sairaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:52

Vaikka se on oireeton,kaikki sukupuolitaudit pitää hoitaa,koska olet taudin kantaja,levität sitä muihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:54

Kyllä siitä haittaa on voi johtaa hoitamattomana hedelmättömyyteen. Mentävä hoitoon jos epäileekin että sellainen olis itsellä. Tilattava aika lääkärin vastaan otolle. Lääkäri kyllä tietää mitä hoitoja tarvii jos on sukupuolitauti. Mutta on kerrottava lääkärille missä ja keneltä on sellaisen voinut saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:58

Kyllä olen samoilla linjoilla näiden napsuttarien kanssa, lääkäriin vaan ja hoito täytyy aloittaa. Todellakin se voi johtaa lapsettomuuteen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:21

ympäristöhaitta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 12:30

Aiheuttaa hoitamattomana lapsettomuutta, ja tartut toisetkin jos jatkat samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:35

Siinäpä on jo edellä sanottu kaikki tärkeä. Pitää rakastaa itseään sen verran, että hoitaa ja huolehtii itsestään, sekä siinä samalla toisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:17

Voisin sanoo näin ,että olet hullu jos et hoida itseäsi kuntoon, voit vain levittää sitä eteenpäin ja se ei ole reilua kavereitasi ja sexikumppania kohtaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:36

myöhemmin voi tulla oireita, esim näön menetys! Ja levität sitä muihin. Ei hyvä.. hoitoon! ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:54

Jos tautisi on taudiksi määritelty, se on silti tauti oireettomanakin. Hoida itsesi kuntoon.

Nyt järki kouraan ja äkkiä.