mitä mieleenne tulee kun lapsia hyväksi käytetään?kuulin siitä eilen uutisissa. Se on aivan kauheaa. jos ajattelen omaa lastani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 14:34

sairasta! Todella sairasta.. ei ymmärrä mitä nautintoa siinä voi olla kun pientä lasta satuttaa! Kaik semmoset ukot pittäis viiä kastraatioon

Kysyjän kommentti

KIITO TÄSTÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 11:21

En puhuisi hyväksikäyttäjistä edes ihmisinä, eläimiä he ovat! Ja se miten oikeuslaitos suhtautuu näihin hyväksikäyttäjiin - joissakin tapauksissa aivan törkeän vähäinen tuomio, jos ollenkaan.

Lisätty: 26.03.2009 - 11:22

Jos olisi valta ja voima, telkeisin nämä ko. henkilöt loppuelämäkseen suljettujen ovien sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:27

Oli siinä kysymys kenen tahansa lapsesta, tuntuisi ihan kauhealta. Ja tuntuukin. Ne ihmiset, joille lapset ovat objekteja, pitäisi sulkea ulos yhteiskunnasta. Vaikka autiolle saarelle. Ja se pitäisi tehdä asemasta huolimatta. Näyttää siltä, että isokenkäiset eivät joudu tilille niistä touhuistaan kovinkaan helposti. Grr!

Suojelen omia lapsiani niin paljon kuin pystyn ja kykenen, mutta kerron myös vaaroista.

En kehtaa sanoa mitä toivoisin oikeuslaitoksen tekevän lasten hyväksikäyttäjille. Laki ei siihen anna tällä hetkellä edes mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:33

kaikki tuollaiset siat linnaan ja kuohittavaksi, ehdottomasti nimet ja kuvat lehden etusivulle, tv.n pääuutislähetykseen kuvineen ja kaikineen tietoinen..miksi niitä paapotaan kysyn vain ? näin haluan , että ne kauhitukset olisivat esillä, jotta syyttömät osais niitä varoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:39

Henki pois sellaisilta äkkiä ja kaikessa hijaisuudessa. Mutta tämä yhteiskunta haaskaa meidän verovaroja kaikenmaailman jammujen psykoterapiaan. Pah! Oksettaa koko touhu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:54

Teko on kauhistuttava ja syvästi tuomittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 12:02

Nuo ihmiset pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle lopuksi ikää. En ymmärrä miksi eivät saa niin kauheita tuomioita, että menisi halut tuollaiseen käytökseen. Vehkeet veks tuollaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:23

Sairasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 13:09

Viime lauantaina olin seminaarissa jossa ko. asioita käsiteltiin viranomaisten taholta. Kuten arvata saattaa netin kautta noita kontakteja solmitaan. Kieroutuneita ihmisiä jotka osaavat käyttää harmillisen hyvin esim. yksinäiseksi itsensä tuntevan nuoren tai lapsen tilannetta. Kehitysiässä oleva nuori tarvitsee ihailua ja hyväksyntää tosi paljon ja jos sitä saa esim. netin kautta, se johtaa ikäviin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:25

Tässä on aihe joka on melkein huumeitakin hurjempaa ja se saa kyllä voimaan pahoin kun lukee noita uutisia aiheesta!
Kaikki moiset pedofiilit pitäs eristää ulkomaailmasta kokonaan ja paras olisi tappaa, mutten hyväksy murhaa missänn muodossa, joten eristys on paikallaan ja siellä saisivat olla kaikki samassa nipussa miettimässä kolttosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:21

tosi kamalaa, eikä kenenkään tarvis joutua sellasta kokemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:17

Vaikka henkilö onkin vaikeasti sairas niin vehkeet valtiolle tai niistä hirteen!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:45

Ei mitään hirsiä,vaan vehkeet irti ja torille näytille!!!!!!!