Miksi toiset puhuu paljon unissaan? Oletko kuulut mitään kivaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 16:19

Meillä on värikästä öisin. Minä laulan unissani ja mies puhuu.

Olin oppinut kuorossa ihan uuden laulun ja lauloin sen kirkkaasti ja puhtaasti selälläni maaten. Ja lopuksi olin sanonut hhmmm....hmmm.

Minä taas puhutan miestä öisin. Hän kysyy jotain ja minä vastaan. Yleensä puheenaihe liittyy hänen nuoruuteensa, jolloin minua ei vielä ollut kuvioissa mukanakaan.

Kysyjän kommentti

Lennulla on mielenkiintoiset yöt,kiitos kaikille vastauksista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 09:46

itse olen kova höpöttään, mutta en itse niitä kuule mies joskus jotain mainitsee, mutta parasta mitä kuulin oli se, kun siskoni oli miehensä naanan enessä ja murisi ja näytteli hampaitaan, mikä lie koira oli, mutta hänen miehensä sanoi , että pistää siskon liekaan nukkuu, koska ei ole varma milloin puree..heh..

Lähteet:
siskon miehen kertomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:54

itse puhun unissaan.. ja joskus oon periaatteessa kuulllut itseni, tai tajusin että puhuin unissani.. en muistaakseni oo kuullut kenenkään muun puhuvan.. mut siskoni on kyllä kertonut mitä mä oon puhhunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:45

Liittyy stressiin ja ylikierroksilla käymiseen. Ei ole kukaan kertonut että puhuisin unissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:49

Keskimmäinen poikani puhui aiemmin unissaan mitä milloinkin. Vastailikin, jos kyseli jotain. Arvelen tosiaan sen johtuneen stressistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:16

En mitään kivaa.Veljeni käveli lapsena ja nuorena unissaan ja se aiheutti enemmän pelkoa kuin hauskuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 11:26

no meillä suvussa iespuolisilla melko yleistä tuo unissapuhuminen.Paras kuulemani juttu oli,kun siskon poika 14v sanoi unissaan äitinsä kuullen,että saatan ehkä saada pillua :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 11:44

Aina joulunaikaan kun eräs sukulaiseni laittoi seinälle tonttutaulun, niin heti seuraavasta yöstä aina siihen asti kun taulu oli seinällä, hänen miehensä nousi istualleen juttelemaan sille taululle joka yö. Mitä höpötti, siitä vaimo ei saanut koskaan selvää. eikä tietää. Istunnot päättyivät heti kun taulu poistettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:24

Joskus, vaitiolovelvollisuus