Minkä hintaisen syntymäpäivälahjan ostaisit 5 -vuotiaalle lapsen kaverille?

Avainsanat: syntymäpäivälahja 5 -vuotiaalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 08:32

Jos on pakko ostaa, niin 2-5 euroa. Tärkeämpää on mielestäni tehdä siihen lahjaan omatekoinen onnittelukortti ja paketoida nätisti. Se osoittaa enemmän välittämistä ja tunnetta kuin hinta sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 08:53

Siinä ehken 5€ olisi hyvä,kun näin nuori,pitää vähän miettiä,ei vielä tarvitse ostaa mönkiää, tai jotain muuta kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:58

Vaikea kysymys,lapset on niin tietoisia,pienetkin ja mikä häntä miellyttäisi,ehkä 5 tai 10 euron arvonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:09

jotain piirrustus tarvikkeita, palapeli, askartelutarvikkeita, nytkin kun tulossa pääsiäini, niin jotain kortteja vois askarrella, niihin jotain taevikkeita esim..5-8e kaikki vain on niin kallista ,että ei muutamalla eurolla oikein saa mitään ja tuon ikäiselle ne lajat on se pääjuttu ja sitten vasta kaverit..

Lisätty: 26.03.2009 - 09:23

sori, et kysynytkän lahja vinkkejä, miten jo senkin olin unohtanut, kun aloin kyssäriis iloisin mielin vastaan, no nuo vinkit saat ihan kylkiäisinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 09:21

Kyllä viitonen riittää tuon ikäisen lahjaan. Muistaminen on tärkeämpää kuin lahjan hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:59

maksimissaan joku pari kymppiä.. ei se niin väliä kuhan on kiva lahja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:36

Alle kympillä pitäisi löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:46

Ihan pieni, max 10 e mutta jopa puolet halvempi riittää. Kehittäviä lahjoja kannattaa ostaa, piirustus-tai askartelutarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:50

Ei kaupasta saa juuri mitään alle 10 €:lla, joten vastaan, että ostaisin max. 15 € lahjan.

Lähteet:
Joka vuosi harmaita hiuksia kummitytön lahjoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:52

minä ostaisin 10 euroa maksavan koska olen itsekkin katsellut kaupasta,ei tahdo löytä mitään kivaa halvemmalla. Minulla on edessä kesällä myös sama juttu kun lapsenlapseni täyttää myös 5vuotta tampereella. Heinäkuussa on sillä pojalla synttäri. Ja se haluaa aina jotain toiminnollisia juttuja mitä sille pitäs ostaa. Täytyy katsoa kun taas tässä kaupoilla kuljetaan tampereella mitä vois ajatella ostaa.Niin ostas vaikka jo valmiiksi kesäksi sille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:34

Vielä tuossa iässä mahdollisimman halvan, sillä ei pitäisi opettaa lapsia liiallisuuksiin! Maks 5€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:49

Lapsen iän huomioon ottaen 5 euroa on sopiva hinta lahjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:41

Kaverit vie kaverille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:07

Osta joku lelu