tarvitaanko viroon henkilökortti, mitäköhän maksaa. entä passi

Avainsanat: henkilökortti passi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 00:19

VIRO:

EU-kansalaiset:
Passi tai henkilökortti, joka on myönnetty jossakin EU-maassa ja jonka kyseinen valtio on hyväksynyt matkustusasiakirjana. Suomen kansalaisten osalta matkustusasiakirjana käy passin lisäksi kuvallinen, 1.3.1999 jälkeen myönnetty henkilökortti (ei koske väliaikaista henkilökorttia, alaikäiselle ilman huoltajan suostumusta annettua henkilökorttia eikä ulkomaalaiselle myönnettyä henkilökorttia). Passi on kuitenkin aina suositeltavin vaihtoehto.

Lähteet:
www.tallinksilja.com/fi/main...ndvisa.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 00:28

Varmenpi on passi olemassa, kyllä pitäs henkkarillakin periaatteessa mennä, mutta suosittelen passia,sillä kaikissa paikoissa luoteaan passiin enemmin, vaikka asut siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 00:44

Suosittelen passia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 03:52

Tarvitaan, passi kannattaa olla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 05:16

Kyllä se passi on viisainta olla mukana kun sinne menet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:28

Mielestäni vain passi kelpaa.