pitääkö vanhaselle antaa uudet sukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 19:58

Nummisuutarin Esko halusi kännipäissään selkäänsä siivet ja pyllyynsä pitkän pyrstön. Kohtahan lumi sulaa ja siipiä tarvitaan.

Pannaan sukset naftaliiniin. Ja niillä siivillä voisi käydä kurkkaamassa naapurimaankin meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 19:52

Vaikka kahdet jos siltä tuntuu.
Saa täältä heti minisukset, täysin käyttämättömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 21:11

Miun mielestä Vanhanen voi vaihtaa harrastustaan: uusi ollisi minun mielestä syvänmerensukellus, voisi saada ideoita kun ollaan kohta pohjalukemissa ja työttömyystilastot % rikkovat kohta kaikki vehkeet joissa niitä esitetään.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 21:53

vanhanen naftaliin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:02

annetaan lahjakortti Ikeaan, jos vaikka kävisi ostamassa sieltä mieleisensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:14

K-12: ehkä uudet seksit; adagio-largo-lento!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:27

En pidä vanhasesta enkä kataisesta.. tuntuvat takinkääntäjiltä... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 23:28

Monet sukset, jotta syntyy paljon uusia ideoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 00:57

Fantastiset pääsiäislahjat jykältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 05:17

Kyllä hänelle voisi uudet sukset antaa , joku eläkeläinen voisi ne maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:30

juu laitetaan kasankeräys..heh..niinkuin eräälle laulajalle, kerättiin hampit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:04

Mitäs Vanhanen suksilla? Suksiiko se kuuseen vai? :D
Eiköhän voitaisi vaan antaa sille säästötavoitteita omaan elämäänsä. Näyttäisi esimerkkiä ensin itse ja sitten vasta avaisi suunsa. ;P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:05

mä luulen että ei tarvi antaa. sillä on kyllä rahaa laittaa itse suksiin jos vaan haluaa.