Kuka seuraa Amazing Race:a?

Tahtoisin vain tietää moni teistä seuraa Amazing Race:a ja onko hyvä kun he tulevat Tampereelle,Helsinkiin ja turkuun. (Jäikö jokin kaupunki kirjoittamatta?)

Avainsanat: tv-ohjelmat amazing race

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 18:31

Minä ainakin seuraan Amazing Race:a. Onhan se ihan kiva kun ne tuli tänne suomeenkin. Ja Lohja jäi kirjoittamatta. Mtv3 sivuilla luki näin: Suomeen 5. jäljellä olevaa joukkuetta tulevat Madagaskarilta, joka oli kisan kahdeksas etappi. Joukkueet päättävät lentää Helsinkiin Johannesburgin ja Frankfurtin kautta. Suomen osuus on jaettu kahteen eri jaksoon.

Suomessa kuvausryhmä vieraili kesäkuun lopulla 2006. Lentokentältä joukkueet jatkavat taksilla Helsingin keskustaan, ravintola Kappeliin, jossa heidän pitää käyttää tietokonetta. Tietokoneessa on jokaiselle kilpailijalle videoviesti heidän läheisiltään. Seuraavan vihjeen he saavat ravintola Kappelin omistajalta.

Kilpailijoiden pitää matkustaa taksilla ja junalla Tampereelle, Ylöjärven Soppeenharjun kouluun, josta he saavat seuraavan vihjeen. Kilpailijat rynnivät Tampereella taksijonon ohi ja saavat muilta jonossa seisovilta kiukkuisia kommentteja. Soppeenharjun koululla joukkueet valitsevat kahdesta kiertotietehtävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:30

Eihän ne nyt tänne ole tulossa. Sarjahan on tehty jo ajat sitten. Mutta hyvähän se oli, että Suomessakin piipahtivat.
Seuraan sarjaa aktiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:33

en, mut oon kyllä joskus sivu silmällä 'seuraillut'

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.03.2009 - 18:33

Kyllä seuraan ja odotan ensi sunnuntain jaksoa mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 19:12

Joo varsinkin nyt.
Haluatteko tietää mikä pari voittaa tuon jakson?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 21:18

En seuraa kyseistä sarjaa,mutta aion katsoa,sen suomi osuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 21:50

katson jos ehdin. Ens su täytyy yrittää muistaa katsoa, senverran kiinnostaa suomisekoilu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:17

no nyt on tullut tätä kautta seurattua aktiivisesti ja mukavaa nähdä, et suomikin on sit päässy kartalle:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:59

Kyllä seuraan ,mutta harmitta se kuvaus ,kun on sellaista viuhimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:03

Siis ensi pyhänäkö? Kyllä seuraan Suomen osuudet. Kiva seurata kilpailijoita meille tutuissa maisemissa.

En ole vakituinen tämän ohjelman seuraaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:21

olen katsonut aiemminkin.. siinä on jotain sellaista, että lähtisin kiljuen mukaan suomen formaattiin.. mutta ei tänne sitä varmaan saada.. olihan kyllä selviytyjätkin, toivossa hyvä elää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 07:14

kyllä katson kaikki jaksot, siinä näkee kivasti maailmaa omalta kotisohffalta, eikä maksa, kuin sähkön ja tv-luvan, joten suht koht halpaakin vielä...ja sunnuntaita odotan innolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:24

Joskus välillä nehän tulee suomeen kuulema.