nainen 50-60v.tuletko matkalle 44v.miehen mukaan kevät lontooseen 31.3-4.4 t.discovery

mukava,maksu kykyinen,spontaani,empaattinen ja olosuhteisiin mukautuva gent.ei muuta kuin menox...olen matkalla tuntemattomaan,seikkailu on vasta alussa ja kaikki ovat vielä mukana...

Avainsanat: lontoo iso-britannia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 13:54

ei kai se haittaa, mutta sun kannattais laittaa tuo anonyymi ihan nimimerkille, ei tiedä vaikka joku kiva tyttö sinulle henk.koht ,vastaiskin....noin kun nyt olet niin en usko että ketään uskaltaa lähteä , kun olet anonyymin takana..tule vain reilusti esiin ja esitäppä asias...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.03.2009 - 13:55

Vaikka meitä matkustavaisia täällä Napsussa onkin ja matkojakin, niin ei täällä saa kysyä noin henkilökohtaista asiaa, vaikka matkaseuraa kyseletkin. Onnea yritykseen muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 13:57

Eihän kukaan uskalla lähteä täysin tuntemattoman matkaan. Ei ainakaan me vanhat ja viisaat. Mutta eihän noista nuoremmista tiedä. mitä uskaltavat ja mitä ei. Mutta tosiaan ei tämä ole parin tai kumppaninhakufoorumi, vaan pelkkä keskustelukanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:59

Kyllä minä voisin lähteä, jos mieheni luvan antaa.Mutta minä ajattelen itse että tämä palsta ei ole treffien kannalta paras mahdollinen.Ja anonyymin kysymykseen on yleensäkin vaikea vastata. treffipalstoja on paljon enemmän josta on varaa valita valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 14:38

Kuten kuulit yllä, niin täällä ei saa kysellä matkaaisoista tai seurasta. Martat ovat vallanneet tämän matkailu sivuston omaksi leikkipaikakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:54

Tämä ei mielestäni ole seuranhakupalsta. Anonyymisti ksyyttynä sitä ikävämpää...
En ole martta mutta vakaasti tätä mieltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 15:11

Kaipaatko äitihahmoa reissuun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:30

Miksi haluat vanhemman emännän matkaasi? Maksaks kaikki viulut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 21:22

Jospa siellä anonyymin takana onkin nainen, ei tuosta kyllä selvää saa voihan sitä kirjoittaa tuntemattomana vaikka mitä, tuskin sillä edes mitään matkaakaan ole.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 23:14

Anonyymi nimittelee naisia martoiksi..just joo... eihän me naisetkaan nimitellä herkkupeppumiehiä miksikään vaikka mieli tekisi.....

Lähteet:
oma kiree pipo