oletteko samaa mieltä kuin minä että täällä monet kysymykset on vaikeesti kysytty?saa miettiä mitä vastais sellaisiin kysymyksiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 22:19

Jotkuin kysymykset ovat hyvin vaikeita minulle,jollekkin muulle helppoja.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 11:55

Kyllä niitä on ja monta kysymystä on kompakysymyksiä. ja ajatus lentää eri tahtiin kuin sormet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:56

Olen huomannut sen ja en siulloin paljon viitsi vaivata päätäni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 12:04

Moni kysymys on puutteellinen, silloin sen voi ymmärtää usealla eri tavalla.
Sellaiseen voi jättää kyllä vastaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 12:05

joskus tulee ja itselläkin, käy niin , kuin tuo ajtus lentää nopeampaa kuin sormet napsuttaa, niin jää jopa lauseita pois, mutta yritän sitten selventää jälkeenkin päin kysymystäni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 12:06

Se asia on niin kysyjä luulee sen ihan helpoksi.Mutta jos vastaaja ei tiedä mitään koko asiasta se on vaikea saada auki se kysymys.Jos siitä ei saa mitään otetta usein jätän asian silleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 12:19

Vastaan sellaisiin kysymyksiin, joihin luulen osaavani vastata. Tai sitten etsin tiedon jostain, jos en muuten osaa. En koe kysymyksiä vaikeiksi, paitsi noitten kotiläksyjen teettäjien kysymykset. Toinen asia sitten on nuo yhden sanan kysymykset. Eihän ne ole edes kysymyksiä. Niihin voi vastata mitä vaan, koska kysyjä selvästi aliarvioi vastaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:14

jotkut on vähän epäselviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:38

Onhan noita monenlaisia. Varsin puutteellisia, mutta yksi sana ei paljon aiheuta muuta kuin arvauksia että mikähän kysymys siihen sanaan liittyy. Jos ei aukee niin paras jättää omaan arvoonsa/arvottomuuteensa.

Lähteet:
Näihin törmää lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:38

Epäselvät asiat ovat vaikeita kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 15:01

Todella ylimalkaisia kysymyksiä on paljon. Lieneekö sitten kyseessä ilmaisutaidon puutetta..mene ja tiedä.
Mitään niin epäselvää asiaa ei olekaan jota ei voi järkevästi ja ymmärrettävästi kysyä.