Mikä suomen matkatoimistoista antaa parhaimmat ryhmäalennukset lomalle? Kreikka tai italia, onko kokemusta???

Ehdotuksia otetan vastaan, kokemuksia ja tietoa :)

Avainsanat: ryhmämatkat ryhmäalennukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 10:51

ota useimmista, monnessa on jotain muutakin ryhmile + ja toisissa taas roista, on vaikeaa näin laittaa sinulle ryhmä juttuja, kun en tiedä onko ryhmässä aikuisia, vai lapsia kuinka paljon kumpiakin vaiko vain jompia kumpia...mutta napsussa on noita eri matkanjärjestäjiä, ja vertaile niiden sivuilta...hyvää matkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 10:42

MatkaVekassa on aina kivoja tarjouksia.Itse käytän sitä paljon.Kannattaa kokeilla:www.matkavekka.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 11:03

eli olisi 10 aikuista ja 8 lasta.. eivät ilmottele ryhmäalennuksista suoraan, vaan tarjouspyynnöillä. ajattelin olisiko kokemusta, mikä on antanut parhaimpia hyvityksiä noista toimistoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:07

Jos et halua käydä kaikkia matkatoimistoja läpi henkilökohtaisesti niin olisikohan tästä mitään apua: www.lentokeskus.com/?ac=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 12:30

Pitkässä juoksussa ei isoja keskinäisiä eroja; satunnaistarjonnassa saattaa tapauskohtaisesti olla, mutta erot tasoittuvat, vaikka käyttäisit aina sitä tuttua ja turvallista. Isoimmat ja nimekkäimmät lienevät luotettavuudessaan (lisä)hintansa väärttejä.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:43

Ilmoittaudu matkanjohtajaksi ja kokoa ryhmä . Silloin monet matkatoimistot tulevat hyvin vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:59

Ryhmäalennusten rajat ovat nykyään aika korket eli ryhmäsäs täytyy olla 30 henkilöä, sitten saa alennusta. Aiemmin oli 15 eli se viidestoista sai ilmaisen matkan (matkanjohtaja).Olen järjestänyt reissuja juuri tuolle 15 henk. ryhmälle ja näin on ollut. En tosin ihan viime aikoina.

Lähteet:
omat kokemukset