Annatko kampaajasi värjätä kulmakarvasi ja ripsesi?´Se karvojen nyppiminen on kamalaa,miuta rupee aina tirskuttaa.

Avainsanat: ripset kulmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 09:44

joo, käyn värjäyttämässä kulmakarvani aina välillä.. ja vähän se sattuu ku niitä nypitään, mut mulla ei oo paljon nyppimistä ku nypin niitä ite..

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 08:14

Ihan isse mie teen kaikki nuo...helpompaa ja halvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:16

joskua ja varsnkin kesällä ja silloin kun olin nuori niin useinkin, nykyisin nypin itse ja kisuäiti , kyllä ne kulmakarvat siihen nyppimiseen tottuu..

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:28

Joskun olen värjyyttänyt kulmani ja ripseni kampaajalla, mut sitten ostin omat aineet ja niillä olen värjännyt 1 kerran. Nyppimistä ei ole mulle tehty kun minulla on veitsi jolla otan ylimääräiset karvat pois : ) se ei käy niin kipeetä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:00

Mulla kasvaa kulmakarvat yhteen.. nypin itse, jos silmäluomien puolelta joutuu nyppimään, voi tuntua enemmän... on värjätty kampaamo-kosmetologilla kerran, ja tosi sievät kulmat tuli.. ei se niin kallista ollut, kannattaa vertailla hintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 09:31

En värjäytä kulmiani, mutta itse ne nypin. Eikä se tunnu missään, kun siihen tottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:45

Kyllä minä itse nypin, mulla alkaa nenä vuotamaan ja silmät, ja se sattuu kun toinen niitä nyppii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:49

Joskus annan.Mutta nyt on muodissa luonnollisen näköiset kulmat,joten laitan niihin hieman väriä ripsvärin harjalla ja kokemuksesta tiedän,ettei ripsien kestovärjäys kestä kuin pari päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:58

Minä alan haalistua ja kohta en erotu tapetista. Kampaajan laittama kulmakarvojen väritys ei kestä kuin viikon ja itse värjäämällä saan kamalaa ympäristötuhoa aikaan. Kestoväriä on t-paidassa, lavuaarissa ja seinissä.

Niinpä olen siirtynyt kulmakynään. Sitä on käytettävä taiten, muuten näyttää ns. "hampurin h....lta."
Mutta kun on huono lähinäkö.....vali ....vali...ole tässä sitten simpsakka.

Silmäripsiini en anna koskea. Saan allergisen reaktion heti.

Lähdenkin tässä restauroimaan naamaani siedettävämmäksi. Mulla on meno keskipäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:20

En anna. koska nypin itsekulmakarvani. ja värjään itse ripseni. kotona en käytä ripsiväriä lainkaan kun pärjään kyllä ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:42

Värjään kulmat itse, ja muotoilen terällä. Tarkkaa puuhaa, mutta opettelin sen joskus kun oon vähän pihi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:26

Ikinä en oo kampaajalla käyny kulmille mitään tekemässä, en oo tienny että on mahollista :D Mulla kyllä niin vaaleat ja ohuet kulmat että väliäkö miten ne on ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:42

säännöllisesti tulee laitettua väriä sekä ripsiin, että kulmakarvoihin. kulmiin laitan aina itse , mutta työ kaveri laittaa ripsiin. tuon nyppimisen hoidan myöskin itse. enää ei vedet tursu silmistä nyppimisen aikana, kun on jo niin pitkän aikaa tullu nypittyä, alkaa jo tottumaan.