mitäs napsulaiset aikoo tänään puuhailla?

ei sopivaa kategoriaa tälle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 08:13

Palasimme Vuokatista kuntolomalta, joten vähän koti-töitä, Vilman hoitoa ( räytynyt ja riutunut ikävässä) ja tästä hetimiten kohta aamulenkille. Iski tuo lenkkeilyvimma vihdoin ja viimein, kun vaaka näytti jo männä viikolla karmeita lukemia. Piti Vuokatin vaaralta etsiä sitä liikuntafiilistä ja onneksi löytyi. Upea aurinkoinen aamu, vau. Puolukkapiirakoita teen lenkin jälkeen, kun tulee päikahvivieraita ja sit vaan nautin viimeisestä vapaapäivästä sillä huomenna täytyy mennä duuniin.
Aurinkoista ja mukavaa päivää napsulaisille, napsutellaan taas.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 06:29

Kaupassa täytyy käydä ja siivooja tulee pariksi tunniksi ja teen siivoustöitä sen mitä kyynärpään tasolla kykenen tekemään, ja iltapäivällä menen päikkäreille kun selkä on sitten niin kipeä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 07:48

Sahailla vähän painotus sanalla,vähän polttopuita,sitten käydä kaupassa ostamassa evästä,samalla,pankissa hakemassa tunnuslukuja,siinä se ilta jo tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:03

Töihin ajattelin mennä ja siinäpä ne sitten onkin tekemiset. Töiden jälkeen ei juuri jaksa muuta kuin toljottaa eteensä ja ihmetellä, että nukkumaankin pitäisi mennä. ;P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:03

Ulkoilua aurinkoisessa kevätkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:51

kunhan pakkanen laskee, lähden vaunuilla ulos vauvelin kanssa, ihana kun aurinko paistaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:53

pienen pyrähdyksen tuonne aurinkoon ja jos nyt aloittelis kevätsiivousta, vaikka eipä tuo kevät tänne etelään tule, kun on taas lunta tullut kinoksii asti, nyt en tykkää enään yhtään tuosta lumen tulosta, mutta nyt onneksi paistaa .tähänkin risukasaan...joskos sit taas jotain ruokaa isännälle, kun kotiutuu hän ..ilta meneekin tv,n ääressä..

Lähteet:
omat touhut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 09:23

Sinne kauppaan sitä olisi minunkin mentävä. Onneksi on noin upea ilma. Aurinkoinen sää edesauttaa kummasti sitä lähtemistä. Eipä tässä mitään erikoista ohjelmaa ole muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:50

Pidän hyvin ansaitun vapaapäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:16

Lähden kuuntelemaan sielunhoitoterapeutin luentoa. Ja kahvittelen sen jälkeen.

Ja en tietenkään löydä mitään päällepantavaa. Kivaa sellaista. Apuvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:03

En ole ihmeempiä meinannut tänään tehdä. Pyykkiä pestä,ruokaa laittaa, imuroida, ulkoilla jossain välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:48

Ulkoilua ja yhteiskunnan rakennuspuuhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 15:12

Pesen reissussa rähjääntyneitä vaatteita pari koneellista ja illemmalla menen veljeä tapaamaan hänen hotellilleen. Ihanaa päästä halaamaan veikkaa pitkästä aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:44

Töitä tehtiin taas koko päivä. Sitten kotona ruoanlaitto, hauvauloshuominenruokapyykkiäpestäväjatiskithoidettava....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:43

Tämä päivä jo mennyt..... Kävin Katselemassa ja kyselemässä niitä takkoja...Taisin löytää jo mielusen Kermansaven (HELMI).varaava kaakeli-takka.Sitte kävin kaupassa ostamassa tytären tytön jääkaappiin ruokaa kun tulee vapaalle ei tarvi heti lähteä kauppaan...On tuolla Saksan laivalla töissä..
Olen aina pitänyt huolen kun tulee kotia,että jääkaapissa on muutakin kun valo...On niin ikävä jo sitä kullannuppua,.
kun soittikin illasta että tuleekin vasta viikon päästä,pitää huommenna käydä hakemassa ruuat itselle.....