Onko kukaan laitattannu silmän-rajaus bikmenttejä?

Lisätty: 25.03.2009 - 00:36

Elikkä silmäluomien kestorajaus...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 05:53

en ole, mutta yks tuttuni on ja yks toinen aikoo laittaa. ne on kyllä tosi hienot ja voisin ehkä itekkin haluta, mut se maksaa tosi paljon.. niitä saa eri tummuuksia joten se on hyvä

Kysyjän kommentti

Minä laitatin sentakia,kun niin huono näkö,ei tarvi ite töhriä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 01:44

Minä haluaisin laitattaa kestokulmakarvat, mutta pelkään kipua ja hintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 03:12

Varmasti on monikin. Mä haluan huultenrajauksen. Ei kipua ainakaan tarvitse pelätä, eikä hintakaan ihan kamala ole 250-400€,riippuen liikkeestä ja mitä rajataan. Onhan ne todella kestävät. Meikit on kalliita kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 05:11

En haluaisi että kukaan minun silmiäni ronkkisi, eli minä laitan kynällä vaan tulee halvemmaksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:20

kyllä ois varmaankin hyvän näköiset, mutta pitäis varmaankin sitten miettiä, että jos on kovin vaalea, niiin laittaa kulmat ja ripsetkin, niin ei hyppää nuo luomet suoraan yksin niin esiin, mutta toki makuasia tuokin...itse en ole juurikaan ajatellut tuota asiaa..

Lähteet:
oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:32

Mun kaveri laitatti nyt viikonloppuna sellaiset ja oli kyllä kivan näköiset : ) sit kun saan tarpeeks rahaa voisin harkita : ) hinta vaan on aika korkea minun mielestä, mut siihen kuului 3-4 käyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:56

En tarvitse sellaisia,en antaisi laittaa,vaikka ei ole rahasta kiinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 09:03

Nuorena ja hulluna olisin saattanut sortuakin tuollaiseen hullutukseen, mutta en tällä järjellä varustettuna laitata minkäänlaisia värjäyksiä silmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:56

Harkitsin kerran.Mutta päätin,että turvallisinta on laittaa itse rajaukset yms.Kosmetiikka on niin kehittynyttä,että kaikki välineet ovat saatavilla aika edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:54

Olen joskus leikilläni jos tarkoitat yhtä meikkiä jolla rajataan silmiä? Tuhrin joskus naamanikin hassuksi sillä.