Missä lohja on???

Haluisin tietää missä lohjan tytyrin kaivos on sillä sinne olisi mukava mennä (Amazing race:han menee sinne) Mutta en tiedä missä lohja on. Onko kukaan ollut lohjalla ja voisi kertoa siitä paikasta... Helsingissä asustelen nyt...

Avainsanat: lohja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 21:20

Uudenmaan maakunnassa, Etelä-Suomen läänissä. helsingistä ajaaa 42min sinne

Lähteet:
wikipedia ja alk.tiehallinto.fi/cgi-bin/pq9.cgi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 21:23

luulen,kyllä että ne kilpailijat ovat käyneet jo suomessa kilpailemmassa, koska tätä sarjaa näytetään jälkikäteen, ei suorana lähetyksenä, joten sen takia ei sinun sinne kannata mennä, mutta jos muuten katsomaan ja sinne pääsee, niin käy pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:27

Juu sehän kuvattiin jo vuonna 2006... oishan sinne kiva mennä. Onko kukaa ollu siel??? Eiks lohja oo aika pieni paikka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:30

Ajo-ohjeet paikkaan Lohja, Helsinki, Veikkola, Espoo Lohja = 60,5 km – noin 47 min automatka.

Lähteet:
maps.google.fi/maps?f=d&...tta+lohja}

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:32

Katso Lohjan kaupungin sivua:
www.lohja.fi/default.asp

4.3.2009 TYTYRIN KAIVOSMUSEOON PÄÄSEE TAAS
Käytännössä tämä tarkoittaa, että jo tämän kevään aikana kaivosmuseoon pääsevät ennakkovarauksen tekevät ryhmät.
www.lohja.fi/ajankohtaista.a...;kieli=246
ja
www.tytyrinkaivos.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:40

Juup... Länskärissä luki niin (Länsi-uusimaassa) kuin putte_46 sanoi. Itse olen käynny siel Koulun kaa... ihan kiva paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:49

Espoosta ajamme sinne joka viikonloppu noin puoli tuntia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:58

missä jaksossa amazing racessa ne menee sinne ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 05:59

lohja on lohjan järven rannalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:07

Sussssssssulle: seuraavassa! Kilpailijat kävivät Tampereella, Turussa, Lohjalla ja Helsingissä.
Voihan sinne mennä fiilistelemään, mutta tuo sarja ei todellakaan tule suorana telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:03

Kilpailu on nauhoitettu etukäteen,joten ohjelman henkilöt eivät ilmaannu Lohjalle silloin,kun ohjelma tulee ulos TV:stä.Kun lähden Turusta Helsinkiin,Lohja tulee puolivälissä eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:05

Joku maa tai joku paikka suomessa olen kuulut tuon ennenin