Tähän mennessä Napsussa 59 kysymystä tänään, joissa vain noin 28:ssa oli avainsana/avainsanoja laitettuna, mistä tämä mielestäsi johtuu?

Avainsanojen tarkoitushan on auttaa etsimään vastauksia avainsana-kohdasta, samalla lailla kuin googlesta, eikös, jookos?. Unohtuuko se vaan laittaa kiireessä, vai kuin teiän mielestä?

Lisätty: 24.03.2009 - 21:37

Napsun säännöissä vaan tällanen: Käyttäjien tulee pyrkiä kirjoittamaan muille käyttäjille hyödyllisiä vastauksia, vinkkejä ja kommentteja.

Avainsanat: avainsanat vastaukset etsiminen napsu tarkoitus syy google

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 07:03

Välillä tulee niin höpölöpö kysymyksiä, että niihin tuskin edes kukaan kaipaa avainsanoja. Mutta kun kysellään ihan oikeista asioista, kannattaa ne kyllä laittaa.. Jos joku ei vielä tiedä, miksi niitä pitäisi laittaa, niin tässä hyvin yksinkertainen esimerkki: Onko kukaan käynyt Espanjassa kesällä? Ja sitten avainsanoihin Espanja, matkailu jne. Niin kun kaikki jotka ovat näistä asioista kiinnostuneita ymmärtävät laittaa nuo avainsanat, löytyy kaikki aiheeseen liittyvät kysymykset ja vastaukset vain klikkaamalla tuota avainsanaa. Helpottaa ihmisten elämää. Ja tietysti myös hakukoneita helpottaa löytämään.

Mutta periaatteessa kaikkiin kysymyksiin kannattaa ja pitäisi opetella laittamaan avainsanoja, kun siihen on ollut mahdollisuus.

Kysyjän kommentti

Kiitos, mielestäni tyhjentävä vastaus, josta saa uudetkin tulokkaat tietoja avainsanojen tärkeydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 21:09

Laiskuudesta tai unohtelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:20

kävin juuri tarkasmassa, niin tein 3 kysäriä ja vain YHTEEN muistin laittaa nuo täkyt tai avainsanat, joten hyi minnuu, mutta mä olen niin dementtinen, että kun kysyn jotain niin , en oikeesti meinaa muistaa enään mitä pitikään kysyä....? saatikaan , että muistan kategoriat, jotka jo tuo tuskan hien, kun siihen kohtaan pääsen, niin olenkin , jo unhoittanut , mitä oli kysymyksessä..lopetan kysymykset...tämä on tälle pöntölle, niin vaikeaa.....anteeksi tyhmyyteni..nih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:22

en mä jaksa niitä laittaa.. en käytä niitä koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:24

Minä käytän avainsanoja tosi harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:53

Täytyy myöntää, että itsellänikin jää laittamatta..... sori.... korjaan asian ehkä ens kerralla : ) toivottavasti muistan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 22:08

Minä taas kysyn niin harvoin, että saattavat unohtua tottumattomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:57

Ei tule vaan laitettua avainsanoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 23:00

laiskuutta ? :S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 23:02

Liekö noilla minkäänvaltakunnan merkitystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 00:37

joskus vastaaminen menee liian helpoksi jos laittaa vihjeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 05:17

Ei niitä muista laittaa, tai on laiska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:08

Minusta tuntuu, että se johtuu siitä, etteivät ihmiset käsitä mihin kategoriaan heidän kysymyksensä kuuluvat eli katsovat asiaa pelkästään omasta näkökulmastaan ja unohtavat muut käyttäjät. Voin tietysti olla väärässäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:05

Yritän itse laittaa aina avainsanoja kysymyksiini.Muiden syitä en osaa arvuutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 20:09

Ne harvat kysymykset joita teen niin laitan ne avainsanat siihen aina. Ylläolevia vastauksia kun lukee niin ei ihme ettei niitä siihen laiteta - puolet ei edes ymmärrä koko asiaa.