Kuka täällä on parhain Napsulainen? Minusta te kaikki olette parhaita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 23:54

Hau, hau....pikku koira! Anna tassua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 20:59

kaikki on ihan yhtä parhaita <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:02

Jos pisteissä lasketaan,niin valperilla on eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:04

hassu kysymys. tasavertaisina tässä taaperretaan kohti voittoa:9

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:09

sinä olet suloinen, mutta eiköhän kaikki ole yhtä parhaita, ihan omalla parhaalla tavallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:12

Musta ne on 'parhaita' napsulaisii, jotka keksii kivoi/auttavii vastauksii kaikille kysyjille, joille vaan osaa auttavan kätensä antaa ja tehdä mielenkiitoisii kysymyksii myös, jotka kiinnostaa kaikkii:) ja innostaa näin myös muita myös vastaamaan/kysymään ... , mut paljon on tietoa ja uutta tullut tääl Napsus mulle vastaan ja saanut neuvoja, joten ootte työ niin mumeleita:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 21:51

Kaikki on hyviä napsulaisia, mutta jos pitää erottaa joukosta, niin parempina pidän heitä jotka yrittävät edes vastata kysymyksiin muutenkin kuin viittaamalla johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:55

Kaikki napsulaiset on tosi kivoja : ) ei voi laittaa paremmuus järjestykseen. Kiva kattoo miten erinlaisia persoonia täältä löytyy : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 22:06

Kivoja olette kaikki jotka asiallisesti vastailette kysymyksiin. Sinä varsinkin olet kiva pieni lisä tänne aikuisten porukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:56

kaikki yhtä hyviä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 05:03

Kaikki on yhtä hyviä, ei voi verrata sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:13

Hyvä - parempi - paras.
Kaikki ovat hyviä, mutta parempia sellaiset jotka yrittävät tosissaan vastata kysymyksiin. Luoja tietää kuka sitten on paras?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:19

Joka ikinen napsulainen on hyvä. Parhaita ollaan jokainen jossakin ja Valperilla näyttää olevan eniten pojoja...onko hän siis paras? Ollaan vaan kaikki yhtä hyviä ja fiksuja toisiamme kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:51

Täällähän on niin moennlaisia ihmisiä ettei mitään järjestystä voi laittaa eikä tarvitsekaan.
Pisteiden mukaan ei ainakaan pistetä järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:07

En osaa laittaa paremmuusjärjestykseen.Kaikki ovat yhtä mukavia kun viitsivät olla mukana tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:06

Miun mielestä kaikki olette hyviä napsulaisia.Vaikka en kaikkia kunnolla tunne. Jos kaverit kirjoittelis kuulumisiaan olis mukava asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:55

Yhtä eppäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:46

nyt on pakko matkia muita ja sanoa, että eiköhän täällä kaikki olla ihan tasavertaisia, sen kummasemmin laittamamatta parhaus..mikä sana hirviö :), järjestykseen..