Onko hyvät ostosmahdollisuudet? Entä onko hyviä pienempiä liikkeitä, joissa kannattaisi käydä?

Avainsanat: tukholma ruotsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 20:14

Mielestäni on, löytyy Guccia ja Vuittonia, toki H&M halvempaan makuun! :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 20:16

Liikkeitä löytyy joka makuun. Pientä ja suurta, halpaa ja kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:29

Katso vaikka:
www.toisenlainentukholma.fi/
web.tukholma.net/lue/rep_touko02.asp
www.tukholma.com/framesmaste...ywalks.htm
Lisää linkkejä:
www.makupalat.fi/Categories....f88f7a96c3

Lisätty: 24.03.2009 - 22:23

Katsele "virtuaalikävelyllä" (kuvia 360 astetta) Tukholmassa:
www.tukholma.com/framesmaste...ywalks.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 20:48

Satamasta kun kävelee siihen vanhaan kaupunkiin, niin sieltä löytyy pieniä putiikkeja joista voi löytää edullisiakin tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:52

Liikkeitä löytyy joka makuun ja jokaiselle kukkarolle. Vanha kaupunki on oiva paikka viettää päivä liikkeitä kierrellen ja kahviloita katsastaen.

Ohessa kartta, löytyvät kohteet helpommin.

maps.google.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 05:23

Minä käyn aina vanhassa kaupungissa ostoksilla sieltä saa erilaista tavaraa kuin niistä isoista tavarataloista joita suomessakin on.Erilaisia lastenvaatteita ja puuleluja olen lapsenlapsille sieltä ostanut, tyttärelle kauniita hopea koruja ja itselleni vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:45

Liikkeitähän siellä on vaikka kuinka,myös pikkubutiikkeja. Vanhassa kaupungissa katselen liikkeitä mielelläni, siellä on mm. hyviä sisustusliikkeitä. Myös vaateliikkeitä löytyy, kirjakauppaa ym. Tietysti NK:ssa täytyy aina pistäytyä ja Östermalmshallen on ihana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:18

Tukholman alueelta löytyy liikkeitä joka makuun.Missä käyt,on kukkarostasi kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:56

Kyllä löytyy, käy taideliikkeissä.