mitä pitää tehdä jos kissa pitää "kumisevaa" ääntä ja epäilee sen syöneen muovipussia, vai voiko se olla vaan peloissaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 18:28

Onko se sillain etukenossa ja köhii pää alaspäin? Meitin kissoil ollut tota käytöstä ja rauhoittunut kyllä kun silittelee sen 'yskimisen' aikana, jos tästä kysymys? Yleensä ehkä karvapalloja kurkussa, joita yrittää saada pois.

Huomasitko oliko siitä muovipussista/kassista lähtenyt/hävinnyt muovia tuos tilanteessa?, Rauhoittele/silittele, juttele ja ole ite rauhallinen, niin kissa luottaa (jos vain pelästyi tuot pussii), onko syönyt/juonut ko. tapahtumaan jälkeen, tapahtuiks tuo äsken, vai jo aikaa/tunteja sitten?

Noilla antamiesi lisätietojen perusteella sanoisin, että jos köhiminen, kumiseva yskä on jatkuvaa, ottaisin yhteyttä vaikkapa puhelimitse päivystävään eläinlääkäriin, ja kysyisin mitä tehdä? Toivotaan, että saatte avun asiaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 18:37

se on kyllä ihan normaalissa asennossa, mutta säikähti tossa iltapäivällä kun jäi muovipussin kantokahvaan kiinni. juoksi hullun lailla pitkin asuntoo kunnes sain muovipussin pois. nyt kököttää sängyn alla, normaalissa asennossa ja sitä ääntä kuuluu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 18:45

tapahtumasta on 2-3 tuntia ja en katsonut oliko pussista häivinnyt osaa...ei ole syönyt eikä juonut tapahtuman jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:10

voi olla että säikähti. itellä kaks kissaa ja ne tekee tuon koiran haukuntaa kuullessaan..menevät piiloon tunneiksi ja tavallaan itkevät sieltä. toinen varsinkin oikein kurnuttaa, ei kuulosta kissalta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:31

Kannattaa käydä lääkärissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:28

Itse veisin kissan eläinlääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:51

kisu lääkäriin