Miten itsensä saa pyörtymään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 17:33

Pyörimällä, Laittaa silmät kiinni ja pyörii. Tai menee jonnekkin laitteeseen ja sen jälkeen vielö pyörii kovaa tai no en minä tiiä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 17:37

Hyperventiloi, eli läähättää. Aivot jäävät vähälle hapelle ja pyörtyy. En suosittele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:42

Ota täysi vauhti ja juokse pääedellä betoniseinään. Jos ei onnistu kokeile niin monta kertaa että onnistuu. Minulla se on tehonnut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:44

Missäs koulun kokeissa tätä taitoo tarvitaan? Pidätä hengitystä tarpeeksi kauan, niin pyörryt, pahimmassa tapauksessa voi käydä pahemminkin; noutaja tulee. Ja kuten kaikissa ohjeissa pitää olla varoitus ameriikan malliin, niin: Älkää kokeilko tätä kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:45

niin tee juuri niinkuin timppa neuvoi, jos olet niin toope , että pitäis nyt itseään pyörryttää, mutta unohda moinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 18:12

Pidätä hengitystä aluksi puoli tuntia, jos ei riitä niin pidennä aikaa aina viisi minuuttia kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 19:24

Miks haluut tietää? Ei muuten kannata edes kokeilla, unohda mitä kysyit....höh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 19:56

Parempi olla kokeilematta, voi pää haljeta kun kaadut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:13

miksi edes haluat pyörtyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:32

pidättää hengitystä ja juo samaa aikaa! testattu on, valitettavasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:02

kurista kurkustasi niin kauan kun mustenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 23:12

Ihastumalla Ramses IV:een (vain tytöille)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:41

Mikä on vialla,kun haluat moista asiaa tehdä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:00

Ei kannata edes yrittää vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 17:23

Koululaisena tehtiin siten, kuten Duudsonit kokeilivat TV:ssä jokin aika sitten: hengitetään syvään ja nopeasti noin minuutin ajan ja sitten lopetetaan hengitys samalla kun kaveri puristaa lujaa takaapäin käsivarsillaan rintakehästä. Pyörtyminen käy sitten äkkiä, noin 5 sekunnissa. En kuitenkaan suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 16:02

ihmettelen miks edes haluat pyörtyä ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2014 - 15:07

Tarvitset pari kaveria hengitä nopeasti ulos ja sisään sitten olet hengittämättä hetken ja kaveri painaa sua rinnasta jolloin pyörryt ja kaveri ottaa sust kii tajuttomuus kestää 2-30 sekunttia