Minulla on sähköposti, mutta en muista sen salasanaa. Mistä siis saan tietooni salasanani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 16:27

Riippuu vähän postista, joistain pienistä ja omituisista ei sitä saa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 16:23

kun olet siellä s.postisi sivuilla, niin siellä on , että unhditko salasanasi, niin laita , kuin siinä neuvotaan, itse sain salasanan txt viestinä puhelimeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:24

Kyl se siitä, kun tiedustelet, niin saat uuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 16:36

Siellä ei ole painiketta"unohditko salasanasi"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 16:56

Mikähän sähköposti sulla on. Mulla ainakin kaikissa lukee toi unohditko salasanasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:36

Paina unohditko salasanasi ja sitten kirjoita käyttäjä tunnus ja sitten siinä on sellanen kysymys niin sitten vastaat siihen mminkä olet rekisteröityessäsi laittanut siihen vastaukseen esim. Mikä on polkupyöräsi väri? Sitten kirjoitat uuden salasanan ja sitten on valmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 17:58

ei toimi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 20:26

Ratkaisin jo tämän ongelman.kiitos kaikille