onko pariisi ihana paikka ? :)))

Avainsanat: pariisi ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 13:35

www.napsu.fi/matkailu/matkak...ka/pariisi ......tuolta voit käydä katsommassa , minusta ois ihanaa päästä parisiin..:) vielä menenkin ...joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 13:39

niin sitä aina sanotaan että on :) voin kertoa sulle tarkemmin parin kuukauden päästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:41

Pariisi on paikka jossa pitää käydä, mikäli mahdollisuuksia löytyy.
Pariisin keväthän on maailmankuulu, eräs suosituimpia ajankohtia tutustua kaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:47

on on on ja vielä kerran on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 13:53

En ole käynyt, mutta tuntuu etten pitäisi Pariisista. Suurkaupungit ei kiinnosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:38

Tosi ihku aina ja joka kerta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:45

Paikka jossa kannattaa kerran käydä ilman muuta. Nykyään on aika meluisa ja likainen mielestäni, ei kuulu suinkaan Euroopan suosikkikaupunkeihin. Jos haluat jotain nähdä, joudut jonottamaan (Louvre esim.).

Lisätty: 25.03.2009 - 08:48

Ranska parhaimmillaan on aivan muualla kuin Pariisissa.

Lähteet:
omat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:54

puliukko ,sanoi on se kiva juoda pariisin taivaanalla,kun täällä vain veneen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:11

Joo! Haluaisin taatusti käydä pariisissa se on upea paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:36

Itse pidän hieman pienemmistä paikoista siellä.
Esimerkiksi Mulhouse Sveitsin rajan tuntumassa on kiva ja nätti kaupunki.
Metrinen patonki kainaloon ja puistoon sitä kaluamaan ja katsomaan kun ukot pelaa petankia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:01

Maistuuko kylmä juoma hyvältä kuumalla? :))))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:40

varmasti :) en kyllä ole käyny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:41

Pariisiin kannattaa tutustua itsekseen ja metrolla kulkien. siitä saa eniten irti pariisista.