onko teillä kesämökkiä ja kuinka kauan matka kestää, enne kuin olette mökillä..?

meidän koti on tehty rakenteilla olevaan kesämökkiin, eli muutimme tämän tarkoirtuksen ympärivuotiseen käyttöön, joten asumme jo kesän vietto paikassa..joten ei muuta kuin tuo lammenranta saunamökki joka on tuossa pihan perällä muutakymmenen metrin päässä tästä talosta...gategoria vois olla muukin..

Avainsanat: kesämökki matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 12:00

Ei ole kesämökkiä, mutta parveke on kesämökin korvike minulle. Kesällä ilmojen salliessa vietän parvekkeella enemmän aikaa kuin sisällä. Siellä syön, juon kahvin, luen, teen ristikoita, otan aurinkoa. Olen joskus helteillä jopa nukkunut siellä, kun sisällä on ollut tukahduttavan kuuma.

Kysyjän kommentti

onhan se mukavaa, että pääsee , edes jonnekkin nauttimaan suomensuvesta, ja kauniisti laitettu parveke kukkineen ja kaikkineen on huoneen jatke, joten kesää ootellessa...kiitos myöskin kaikille vastanneille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 10:41

Suvullamme on yhteinen kesäpaikka saaressa, sinne kestää mennä autolla tunti ja veneellä vielä sitten 15 min.Jokainen käy kun huvittaa, siellä on 3 pientä hirsimökkiä ja rannassa sauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:44

Ei ole omaa kesämökkiä,mutta miehelläni on kotimökki missä voimme viettää aikaamme niin kesällä,kuin talvella,jokikin virtaa lähellä.Matkaa meiltä alle 50 km,olimme siellä viime sunnuntainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:46

on,,matkaan menee 2 vrk

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 10:50

Kaverilla on. Ensin ajetaan autolla n. 1 1/2 tuntia, sitten veneellä viitisen minuuttia. Tämä toistuu sulanveden aikaan melkein joka viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:04

Ei ole kesämökkiä mutta on vapaa-ajanasunto joka on ahkerasti jatkuvasas käytössä. On myös talo toisella puolella maata, siellä käydään harvemmin välimatkan takia. Molemmat paikat ovat meren rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:20

eip oo kun asutaan kuin kesämökillä.. jos haluaisin vapaa-ajan asunnon, haluaisin sen ihmisten ilmoille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:26

Ei ole kesämökkiä enää.... mut kovasti haluaisin sellaisen pienen punaisen mummonmökin... täytyy kovasti toivoa, että joskus sellainen olisi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:36

Kesämökille menee aikaa noin puolisen tuntia Hämeenlinnan moottoritietä Nopon kohdalle. Matkaa tulee siinä 60 km. Tulee käytyä melko usein kun on niin lyhyt matka, Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:40

on, noin 40min

Lisätty: 24.03.2009 - 11:40

tai purjeveneellä joku reilu 6h

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:44

Ei ole kesämökkiä. Tämä on kotitaloni missä asumme. Iso piha missä riitää puuhaa kesällä. Kyminjoelle rantaan 300 metriä,missä hyvä uimapaikka. kolfkenttäkin ihan lähellä myös hiihtolatu....
Ei jaksaisi 2;ta paikaa pitää kunnossa kun ikäkin alkaa painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:49

mä asun koko ajan täällä mökillä,on nimittäin myös talviasuttava,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:08

On; autolla 47 min 30 s. Pakko lähtä hetikohta sentikellon kanssa tarkistaan puhuinko palturia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:53

42 min lähimmälle, seuraavalle 1h32 min ja kauimmaiselle 7 h 45 min sisältäen lounaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 15:16

Ei ole sillä tää on sellainen yhdistelä asunto ja huvila, ehkä!
Paikalla kaiken aikaa. Suomesta kyllä lento kestää noin 6h ja täällä semmoinen tunti bussilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 15:49

Omissa nimissä ei ole, vanhempien mökki on tästä paikasta noin 350km päässä.
Vuokraan joka kesä Ålandista mökin reiluksi kahdeksi viikoksi, se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:34

ei ole. tänä kesänä olisi tarkoitus vuokrata jostain pariksi viikoksi mökki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:06

Meillä on pari kesämokkia noin 30 km päässä naapuripaikkakunnalla,matka kestää n. puoli tuntia kauniita maisemia katsellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:18

Mökki löytyy 40 minuutin ajomatkan päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:26

ei ole, haluasimme kyllä "talvimökin" Brasiliasta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:58

emme tarvitse kesämökkiä. talomme on järven rannalla ja erikseen on vielä rantasauna jossa
yöpymis mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 01:05

On meillä mökki ja sinne ajaa alle tunnissa. :) Odottaa jo mökille pääsyä,siellä vois käydä myös talvella,mutta ei olla nyt käyty talvisin.Lapsena vietettiin kaikki viikonloput ja joulut siellä.