Mitä mieltä esimiehestä ,kun työntekijä tekee mokan tosi hölmön,Esimies sanoo,mikä sulla suurempi,kengännumero,vai älykkyys osamää

älykkyys osamäärä

Avainsanat: kenkä iso pieni älykkyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 08:18

Esimiehen tulee aina käyttäytyä asemansa mukaisesti. Leikkiä saa laskea, jos tilanne ei ole akuutti.

Kysyjän kommentti

Esimiehet on esimiehiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 10:02

aika törkeetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:04

jospa se kengän numero oli se suurempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:05

eipä ole esimieskään koulutustaan kunnolla käynyt, jos ei osaa kohdata asiaa , asiallisesti, eli pomo koulutukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:16

Ei ole kovin mukava pomo, taitaa sillä pomolla olla se kengännumero isompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:22

Ei ole sellainen esimies minkään arvoinen, ei ansaitse alaistensa kunnioitusta. Ihmisarvo kaikilla sama vaikka tehtävät ja palkan suuruus vaihtelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:29

Ei ollut kivasti sanottu, ei! Jos virhe on tapahtunut siitä pitäisi huomauttaa kahdenkesken eikä nolaavasti kaikkien kuullen.

Moka harmittaa varmasti kovasti sen tekijääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:47

Tän esimiehen pipo adisti varmaan hartioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:19

riippuu mokan laadusta ja aiheuttamasta vahingosta, myös kiukun suhteutus älykkyysosamäärään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:21

No meitä on joka junaan, mutta esimiehellä ei varmaankaan ole minkäänlaista auktoriteettiä, kun tuolla lailla mollii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:27

No tooooodella törkeetä käytöstä esimieheltä : ( mut näitä kyllä valitettavasti on aika monta Suomessa : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:39

Kuulostaa tutulta ja yleiseltä käytökseltä meidän ihanassa Suomen maassa. Johtajiksi kun valitaan juuri ne, joiden kengännumero on todellakin suurempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 11:56

Voisin kuvitella tuolla tavalla tapahtuvan esim. hyvien tuttujen kesken. Jos oli sellaisesta kysymys. Muussa tapauksessa erittäin loukkaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:17

Suomessa on vallalla psykopaattien, ym. muiden empaattisuuden puutteesta kärsivien valinta johtotehtäviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:10

... kirjoittavat kateelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:54

Todistajat paikalle ja työsuojelun kautta homma kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 15:55

Riippuu tietysti virheestä. Jos laittaa 1000:n ihmisen mansikkakiisseliin vahingossa sokerin asemesta saman määrän suolaa niin ehkä pieni hermojen menetys on sallittua.