Mikä rasva on terveellisin pannulla paistamiseen? Mikä ei lihota? Onko sellaista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 07:18

itse käytän rypsiöljyä. ja juttu on niin että sun pitää syödä hyviä rasvoja muuten sun kroppas ei toimi hyvin.. mä syön 1rkl kalamaksaöljyä aamulla ja illalla ja lounaalla 1rkl rypsiöljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 06:57

Kyllä se on rypsiöljy parasta paistamisessa, älä laita paljoa jos sulla on hyvä pinnoitettu pannu, ja ihminen tarvitsee joka päivä vähän rasvaa, toimii välittäjä aineena aivoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:12

Itse käytän oliiviöljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:09

Rasva on aina rasvaa,vaikka ois laihista,rypsi öljy hyvä paistamiseen,ja vielä kotimainen tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:18

kaikki pehmeät kasvisrasvat ovat hyviä paistamiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:22

jos puhutaan teveellisyydestä pannulla paisto pitäisi lopettaa kokonaan,vaihto ehto uunissa paisto,Tiedän tämän kun olen ollut ohitusleikkauksessa,Öljyistä kylmäpuristettu rypsiöljy on parasta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:39

monet ruuat voi kypsentää melkein ilman rasvaa, koska niissä on jo valmiiksi paljon rasvaa, esim jauheliha lilluu rasvassa kun sitä paistaa... Rypsiöljy meillä käytetään, pieni tilkka riittää, jos on hyvä paistinpannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 09:03

Itse käytän öljyjä, mutta kala - sitä ei meillä paisteta öljyssä, vaan voissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:19

kylmäpuristettu suomalainen rypsiöljy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:23

Oliiviöljyllä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:35

Tv-kokit suosittelevat, että rypsiöljyä ja vähän jotain paistinrasvaa antaa parhaimman makutuloksen.

Sellaista ruoka-ainetta ei ole olemassakaan, mikä ei lihottaisi. Voi meitä, aina on tehtävä valintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 10:49

Rypsiöljyä kannattaa käyttää, mutta tosi vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:34

Kyllä käytän hyvin vähän öljyä, sillä teflonilla ei ole niin paljon tarvettakaan, mutta rypsiöljyä taitaa se olla mitä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:50

RYPSIÖLJYÄ KÄYTETÄÄN RUUAN LAITOSSA. jOITAKIN RUOKIA VALMISTETEAAN OLIIVIÖLJYSSÄKIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:18

Voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 14:16

neitsytoliiviöljy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:26

Terveellisin rasva paistamiseen on rypsiöljy. Myös rapsiöljy käy.

Ajattele sydäntäsi <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 17:28

Lihomisen kannalta terveellinen rasva ei eroa muista rasvoista. Suosittelen kylmäpuristettua rypsiöljyä.