Ärsyttääkä mustalaiset, musulmaanit. mormonit yms.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 23:58

Kyllä ja siksi on giljotiini keksitty.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 00:02

no eipä oikeastaan.. ei niitä oo täällä pikku kylässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 00:02

Ei jos ne ei ärsytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 00:05

Minun elämäni olisi ainakin paljon ilottomampaa ja köyhempää ilman juutalaista Marc Chagallia. Sekä Remua, Django Reinhardtia ja the Rosenberg Trioa, jotka ovat romaneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 02:07

Jotkut joskus, ei kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 05:33

ei ollenkaan,eipä voi kuin sääliä niitä ihmisiä joita ärsyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 06:45

Ei minua toiset ihmiset ärsytä, en ole rasisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:14

Ei ärsytä.Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia,kunhan eivät rupea kauppaamaan tapojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:27

Ei ärsytä ,tänne pitäisi saada niitä lisää.ja tuhansin,jopa kymmenintuhansin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:30

Asukaapa muutama aika heidän naapureinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:31

Ei ärsytä,
En toivottavasti ole rasisti, mutta romaanien käytöstavat ottaa aivoon, useammin suorastaan huudetaan ja kävellään yli muut asiakkaat esim virastoissa, sairaaloissa ja kaupoissa... Naapurina asui kerran romaaneja ja ei voinut asua, kun ei saatu nukkua yöllä, hirveä meteli koko ajan, suku lompsi rappukäytävässä yöllä ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:39

meisä kaikkissa on hyviä ihmisiä ja huonoja ihmisiä, mutta toivoisin josko romaanitkin perehtyis liikennemerkkeihin ja noudattais niitä, nimittäin ihmettelen , että miksi heillä on oikeus ajaa atonsa ja pysäköidä joka kerta suoraan oven eteen, on se ovi sitten sairaalan sisäänkäynti, uimahallin ovi, markettienovi tai sisäänkäynnit...aina heidän autonsa ovat ovien edessä...ei se matka pitäis olla sieltä p-paikalta sen vaikeampi kulkuinen heille, kui meille muillekkaan..tämän olen ihan itse nähnyt ja havainnut ja se kyllä ärsyttää suunnattomasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:50

Kaverin naapurissa oli romaaniperhe ja lelut sai aina hakea jostain kumman syystä sieltä heidän pihaltaan. Myös polkupyörät ja kaikki muukin mikä vain pihasta irti lähti löytyi naapurista.
On todella helppo sanoa että ei ärsytä jos ei ole mitään omia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 09:01

Eivät ärsytä jos elävät maassa maan tavoin. Itselläni ei huonoja kokemuksia kestään heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:10

Minulla on muutama ulkomaalainen ystävä ja ne ei ärsytä... mut jos nään näitä maahanmuuttajia jotka tekevät sellaista mitä suomalainenkaan ei saa tehdä sit kyllä vähän kärähtää käämit, hitsaa yhteen ja palaa hihat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:17

ei kukaan eikä mikään, immeisiä myö vaan ollaan kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:27

Ei toistaiseksi, ystäviä kaikista joukoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:32

siipeilijät ärsyttää,joita useimmat tuntuvat olevan.teen niskalimassa töitä .jae tänne tullaan siipeilemään veronmaksajien taakaksi.kunnolliset omat asiansa hoitavat ovat joukko erikseen jotka eivät ärsytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:24

Helppo sanoa etteivät ärsytä tai haittaa jos niitä ei ole lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 10:43

Eivät ärsytä, jos elävät samoilla säännöillä, joilla suomalaistenkin pitää elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:51

Erityisesti mustalaiset aiheuttavat itse syrjimisensä. Heidän käytöksensä on halveksivaa ja usein törmää kaupassa siihen, että jää jalkoihin ellei pidä varaansa. Ja heidät kyllä kuulee vaikkei ole edes lähellä. Miksi pitää pitää itsestään niin kovaa meteliä? Eläisivät toisten mukana niin ei olisi mitään eroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:16

Yllättävää, että "takametsässä" asuvalla cibyllä on samat kokemukset näistä "kotimaisista luonnonlapsista", kuin minullakin, eli heidän ärsyttävät tapansa (aina oven eteen) ovat samanlaiset ympäri maata.
Minulla ei ikävä kyllä vielä ole ainoatakaan myönteistä kokemusta heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:11

Ei oo ainakaa mua häirinny/tai tullut häiritsemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:07

kaikki erilaisia kaikki samanarvoisia. tuskin on jonkun rodusta/kansasta kyse onko joku ärsyttävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:37

Mustalaiset ei ärsytä,ulkomaalaiset kyllä....etenki venäläiset.Täs rajal ku asuu ni niit on ihan riesaks asti ja tullu huomattua,et ne on röyhkeetä sakkia.Olipa muuten tos pakkas keleil kerra miesystäväni talosta autojen lämmitys tolpat rikki...pari neekeriä oli laittanu autosa lämmityksee ja lähtivät huristamaan ottamatta ensin johtoa irti.Samaset neekerit pyörittelivät nii innol talvirenkaita varastosta pois syksyl et siin samal hajottivat käytävän oven lasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:28

Ei se ole rodusta tai uskonnosta kiinni kuka ärsyttää. Minua ärsyttää ihmiset, jotka häiriköivät.
Työkaveri sanoi eilen, että kaiken muun hän vielä sietää, muttei tyhmiä ihmisiä. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:02

Joskus jotkut kun ne on niin epäkohteliaita.