Mitä naapuri oikein tekee kun kuulostaa ihan huonekalujen siirtelyltä?? Ja tätä tapahtuu päivittäin?Oletko itse tällainen henkilö?

Itselläni ei ole sellaisia naapureita mutta olen kuullut useita tarinoita.. Äänet eivät sitten kuulosta yhtään miltään sängyn natinalta joten siitäkään ei voi olla kysymys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 23:38

Kerran olin asunnossa jossa naapuri kokosi jonkun pirun vuodesohvan joka yö. Ja nimenomaan joka yö. Yleensä hän aloitti tuon yö-askareensa aina reilusti puolen yön jälkeen ja se kesti noin puoli tuntia. Joskus hän karjahteli myös "yeah" ilmeisesti sitten kun työ oli tehty. Oli erittäin rasittava kaveri joten ymmärrän kyllä niitä jotka heräävät joka yö ääniin jotka eivät johdu normaalista elämästä.

Kysyjän kommentti

hmm tämä voisi olla mahdollista.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 23:29

se on sisustus hullu! pitää olla joka päivä tavarat eri järjestyksessä.. en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 23:46

Jospa se siirtelee huonekaluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 02:45

Ei ole tyytyväinen ikinä huonekalujen järjestykseen tai kaipaa vaihtelua ja on yöeläjä, kuten minä, mutta en siirtele yöllä mitään. :) Voi olla myös joku pakkoneuroosi tai pelkää jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 05:39

kutoo kankaspuilla mattoja,pyydä tekisi sinullekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 06:50

Sinä voisit kysyä mitä hän touhuaa ja sanot että se häiritsee sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:28

En ole kuullut meidän talossa sellaisia ääniä ,itse siirtelen huonekaluja silloin ,kun siivoan,muuten saavat olla paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:28

Tavarat eivät ole kaapeissa tai hyllyissä, vaan lojuavat sekaisin lattialla? Minkä tahansa tavaran ottamiseen tulee jotakin huonekalua siirtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:33

Se ei ole saanut varmuutta miten ne kalusteet pitäisi olla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:42

jonkin moinen pakkomieli, ei varmaankaan ole lääkitys kohdallaan...jos on yöllä pakko siirrellä kalusteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:44

asunnossa kaikuu ja talossa huono äänieristys.
Sellainen huonekalujen siirtelyääni lähtee esim istumisesta tuoliin tai nojatuoliin, joka hieman liikahtaa lattialla. varsinkin jos istuu vauhdilla/nopeasti.
Kantapäillä kävelystä lähtee myös hyvä kumina, nim.merk minä valitettavasti kävelen kantapäillä...
Kerro sille naapurille, että teille kuuluu tälläinen häiritsevä ääni koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:49

Noita tarinoita olen kuullut ja joutunut kerran kärsimään siitä että hotellissa yläpuolella olevassa huoneessa siirreltiin huonekaluja aina keskiyön jälkeen, pelattiin jotain pallopeliä jne!
Silloin kun on ylesiesti ottaen hiljaista, kaikki äänet korostuvat mutta jatkuvaa huonekalujen siiretlyä en ymmärrä, itse en viitsisi enkä edes jaksaisi sitä tehdä.
Ilmoita asiasta naapurille ilman muuta.
Saattaa olla kyse pakkomielteestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 08:59

Ei siihen tarvita kuin tuolin vetäminen pöydän alta ja takaisin pöydän alle. Ja jos useampi asukas, sitä enemmän ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:15

kysymään ja katsomaan kuten Maarit sanoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:30

Puhtaus on puoli ruokaa. Siivoaa ja siirtää lemmikkieläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:57

Jospa siellä on isohko kissa joka kiehnaa itseään jonkin tuolin tai pöydän jalkaan ja saa sen siirtymään paikoiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:59

ASUMME OMAKOTITALOSSA EI PALJOA KUULU TOISTEN HUONEKALUJEN SIIRTELYT TÄNNE NAAPURI EI ASU AIVAN VIERESSÄ ONNEKSI. Mua ei häiritse naapureitten tohut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:40

On tuttua.Välil kuuluu lisäks porausta ja vasaran naputusta.Tota jatkunu samaa rataa jo useita vuosia...ollaan ihmetelty mitä kummaa se puuhaa.No nyt se on vaa äitin riesa,ku mie muutin omilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:29

Jos se siirtää niitä huonekaluja huvikseen. Minulla oli ennen naapuri, joka imuroi joka ilta myöhään. Ihmettelin sitä, mutta nyt teen saman itse kun kanit ovat käyneet iltalenkillään. :P