maksulliset maikkarin kanavat? Onko hyötyä ostaa? vai näkyykö toistona samat ohjelmat jatkuvasti?

Avainsanat: maikkari maksulliset tv-ohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 08:31

En ostaisi itse, mutten voi neuvoa toisia. Käytän mieluummin vähäisen vapaa-aikani johonkin muuhun kuin ruudun tuijottamiseen. Tv:n katselu passivoi ja siitä tulee väsynyt olo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 22:40

kyllä mtv3 max sieltä tulee formulat kesäsin ja talvisin hiihdot ja llaskettelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 22:46

Itselläni on nämä kanavat ja jos tykkää ns. asiaohjelmista, niin miksei kannata. Ei se koko pakettikaan niin hirvittävän kallis ole per/kk. Reilut 27 euroa. Valitettavasti, kai siksi kun on maikkarin kanava, niitä uusintoja tulee. Tarjonta on runsasta. Itse tykkään paketista tosi paljon.
Eilen viimeksi pikku piipero halusi nähdä lastenohjelmia. Oli kiva kun pystyin toiveen toteuttamaan, vaikke sitten malttanutkaan katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:48

Kokeilin kaverin korttia. Formulat tulee reaaliajassa sarjat ja elokuvat tuppaa olemaan aikaisempien jaksojen uusintoja. Tuleehan sieltä jokaiselle jotakin. Itse hommasin laajemman paketin jossa on Discovery ja mm. luonto-ohjelmia, tosin uusintoja löytyy tästäkin. Ota 2 vko kokeeksi ja tee ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 05:42

jos on aikaa katsoa televisiota niin kannattaa maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:40

Ei mitään hyötyä kaikki elokuvat on tullut jo aiemmin katsottua,oli parikuukautta voimassa kortti,niin näki mitä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:08

muutaman vuoden oli kortti ja turhaa aivan turhaa...uusintaa ja uusintaa oli sielläkin..isäntä kyl tykkäs max...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:12

Meillä on sellainen kortti ja kyllä sille on käyttöä, joka päivä katsellaan niitä kanavia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:33

Käytä aikasi järkevämmin, ei ole ohje, itse päätät.