Onko sinun kirjahyllysi täynnä kirjoja,vai koriste esineitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 21:32

Hyllyt ovat täynnä kirjoja, mutta olen saanut siitä huolimatta tungettua sinne vielä koriste-esineitäkin. Liikaa on kaikkea, mutta en isompaa asuntoa sentään tavaroitten takia hanki. Koitan tulla toimeen kaiken sälän kanssa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 21:30

omassa huoneessa ei ole enää kirjahyllyä.. mut takkahuoneessa olevassa kirjahyllysssä on paljon kirjoja, mut siellä on kyllä muutakin roinaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:31

Meillä ei ole kirjahyllyä, meillä on kirja siellä ja toinen täällä. Yöpödän hyllyllä ja vierashuonessa yhdessä kaapissa, sekä vaatehuoneessa on loput kirjat pahvilaatikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:34

Minulla on paljon kirjoja ja avohyllyissä ne keräävät pölyä. Olen tunkenut niitä komeroihin ja ovien taakse.

Nyt olen sitten laittanut joitakin koriste-esineitä hyllyihin. Tai laittanut värikkäitä, punaisia laatikoita pientä tilpehööriä varten. Punainen väri on minusta viihtyisä sisustuksessa pieninä annoksina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:36

Kirjahyllyssä on paljon koristeesineitä kuten kiviä ja simpukoita joita ei raaski heittää pois koska ovat olleet siellä vasta noin 30 vuotta. Onhan siellä sit tietosanakirja sarja tietty. t jokke

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:37

Aika paljon on vanhaa Arabiaa jotka ovat sekä koriste- että käyttöesineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:40

kirjoja on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 21:42

En omista kirjahyllyä joten kirjani - joita on kerääntynyt ihan kiitettävästi - ovat kaapissa ja pikkuhyllyköissä. Koriste-esineet ja matkamuistot sitten kaikilla mahdollisilla pinnoilla. Suurin himoni - yli 60 pehmolelua vievät loput tilat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:01

Varsinaista kirjahyllyä en omista mutta vierashuoneessa oleva hyllykkö on täynnä kirjoja. Pitäisi varmaan sekin raivata, jotta tilaa jäisi vain lukemattomille kirjoille joita tasaisesti lähinnä kirpputoreilta haalin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:06

meilä on lasit kirjakaapeissa ja vähän säästyy pölyiltä, mutta kylä näyttää olevan muutakin hyllyillä kirjojen edessä ja valokuvia joita kehystänyt, niitä on tasot täynnä...yksi kerta, kun kyllästyin pölyjen pyyhkimiseen, niin siivosin muovilaattikkoon matkamuistot, kuin muutkin esineet ja kannoin sälytyskaappiin, nyt on huomattavasti kivempaa pölyjä pyyhkiä...kun ei ole krääsää avohyllyissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:20

ei oo kirjoja eikä koristeita!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:21

Löytyy kirjoja,myös koriste-esineitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:47

Nimikin sen sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 04:33

eipä oo kumpiakaan vaan jotain muuta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 06:54

Meillä on kirjoja , koriste esineet ovat muualla kuin kirjahyllyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:09

Minulla ei ole kirjahyllyä, kaikki kirjat ovat kaapissa pölyltä suojassa, joten ei ole koriste-esineitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:32

Tottakait kirjoja. Minulla on kirjasto kolmessa eri paikassa, iso määrä kirjoja eri aiheista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:43

Kirjat on kirjahullyssä,koriste esineet muuallla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:14

Minulla on toisessa kirjahyllyssä vain ja ainoastaan täynnä saatuja koriste-esineitä mut sit on pikkunen kirjahylly jossa on täynnä kirjoja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:19

ei ole kirjahyllyä. pelkkä tv taso. taitaa tason päällä olla kukka ja pari valokuvaa thaimaan matkalta ja 1 kaiutin ja vahvistin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:40

Kaikki kaksitoista hyllyä täynnä kirjallisutta ja lisää hyllyja hankitaan vielä tänä keväänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:17

en omista kirjahyllyä. kaikki kirjat on kaapissa. eikä turhia koriste-esineitä pölyä keräämässä.
sisustaa voi ilman krääsääkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:05

Meillä ei ole paljon kirjoja kirjahyllyssä.Kyllä siellä on koriste esineitä ja muuta kamaa.Ei nimitys kirjahylly taida olla meidän hyllyn nimike. Jos vaikka olis posliini sekä rompe hyllykkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:16

Koriste-esineitä ja valokuvia paljon,kirjat ovat sitten piilossa ala-kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:10

kirjoja, ja enkeleitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:33

En omista kirjahyllyä enää. Kirjat ovat pahvilaatikoissa, osa myyty. Kun minulla oli kirjahylly, se oli ihan täynnä kirjoja, joista osaa en ollut koskaan edes lukenut. Nyt minulla on vain kirjoja, joista itse pidän ja luen niitä uudelleen ja uudelleen. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:18

Taitaa olla kirjoja ja turia.