Voiko turkkilaisiin miehiin luottaa? Kai niitäkin on kilttejä ja kunnollisia iha kuin esim suomalaisissa on törkeitä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 21:26

Täällä on joitakin turkkilaisia ja heillä on pizzeria. Ahkeria ja kunnollisia ihmisiä. Mutta ei niiltä miehiltä irtoa hymyä ainakaan minulle kun käyn heiltä herkkuja ostamassa. No, mitäpä sitä mummoille lirkuttelemaan.....

Ovathan he eksoottisen näköisiä ja osaavat olla hurmaaviakin. Kaikkia turkkilaisia ei voi samaan muottiin valaa. Olen Amnestyn jäsen ja Turkki ei vielä ole niitä tasa-arvoisimpia maita maailmassa. Jos teistä pari tulee niin jääkää asumaan Suomeen ja katsastele rauhassa tilannetta. Turkkilaisille merkitsee yhteisöllisyys ja oma suurperhe enemmän kuin meille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 21:13

en kylläkään ihan ensimmäisen turkkilaisen miehen kanssa rupeis lasta tekemään, että mietipä oikein kahdesti....

Lisätty: 23.03.2009 - 22:10

he myöskin kidnaappaavat lapsia...niin kuin muunkin maan miehet...lukekaa tälläinen kirja, kuin lastani ette saa....kertoo paljon muunmaan miehistä..ja heidän käsityksestä perheestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:32

joihinkin varmasti voi.. mut tutustu kunnolla ennenku luotat

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 21:34

Entinen työkaveri puhui paljon entisestä miehestään ja pelostaan. Hänenkin mies oli ensin ollut oikein hurmaava ja kiltti. Todellinen luonne tuli esiin kun avioliitto oli solmittu. .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:35

Ota selvää mitä he ajattelevat sanoista:
mies, vaimo, nainen, kuri, kaverit, koti, äiti, suku, uskonto, uskollisuus, flirtti, kunnia, rehellisyys jne. Jos olet samaa mieltä niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:37

paikallinen turkkilainen kebabin pitäjä on naimisissa ja pitää "jalkavaimoa" jott.. luota nyt sitten..varmaan on kunnollisiakin.. en mee väittään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 21:44

Minä en luottaisi, kun on niin paljon kuullut ja saanut lukea noista lehdistä, että avioliiton mennessä huonosti lähtevät takaisin Turkkiin ja vievät lapsetkin mennessään. Ja takaisin heitä ei saa, kun häviävät sille tiellensä. Julmaa on touhu joskus heillä, mutta onhan niitä poikkeuksiakin varmasti. Ota tarkkaan selvää asioista ensin, ennen kuin alat luottamaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:29

kymmenisen vuotta sitten koulussa kiersi islamin uskoinen mies, turkkilainen luennoimassa kulttuurien erilaisuudesta, ja kehotti meitä miettimään sata kertaa ennen kuin menee naimisiin turkkilaisen kans..
en usko että kyse on luonteesta vaan nimenomaan kulttuurin ja uskonnon eroista.. islamin uskoisissa valtioissa on se vika, että politiikka ja uskonto on sotkettu.. Mieleen on jäänyt hyvin elokuva "lastani ette saa"..
itse en usko, että koskaan luottaisin parisuhteessa turkkilaiseen, tai muuhun lähi-idän maiden kansalaisista..
Onhan tietenkin "helmiä" joukossa, vaatii varmaan aikaa selvittää onko "helmi" kysymyksessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:50

Kumpainenkaan kysymyksenasettelun stereotypia ei urkene todeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 23:14

Kuten tuossa jo mainittiinkin että kulttuurierot vaikuttavat paljon. Kehen luulet voivasi luottaa pelkän palstakysymyksen perusteella.Edellä harkittavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 04:35

Vaimoni ole yhden kanssa ollut ennen minua ja se oli ollu niin mustasukkainen ,että hän lähti lätkii niistä kuvioista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:03

Kyllä varmaan voi siinä kuin suomalaiseen mieheenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:02

En kyllä luottaisi yhteenkään... eikä ole kyse pelkästään luottamuksesta vaan täysin erilaisesta suhtautumisesta toiseen ihmiseen. Kiltti turkkilainen... tuon sanonnan perään heittäisin monen monta kysmysmerkkiä! Kyseisiin ihmissuhteisiin liittyy erittäin usein hyötynäkökohdat päällimmäisinä eli päästä esim. Suomeen jossa eletään sitten miten eletään.

Lisätty: 24.03.2009 - 14:51

Tuon uskonnon maissa ei naisilla juuri arvoa ole... eli se on "kulttuuriin" liittyvää asiaa...ja kun olet vielä ulkomaalainen, ei arvo siitä nouse, päinvastoin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:42

Luottamus on paras tapa aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:49

Todellinen luonne paljastuu aina jossain vaiheessa, mutta tämä pätee varmaan
kaikenmaalaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:55

älä ikinä luota stereotypioihin! :) Varmasti on vain luonteesta kiinni, sekä kulttuurieroista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:35

Voi varmaan luottaa. Ainakin siihen voi luottaa, ettei monituhatvuotinen kulttuuri häviä miehen ajatusmaailmasta mihinkään. Turkissahan ei naisen asema ole vieläkään kovin hääppöinen. :P