Mielipiteet vastauksista jotka eivät vastaa tai edes kommentoi. Esim. en tiedä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 20:40

On, Ei, En tiedä, Katso Googlesta eivät ole hyväksyttäviä vastauksia. Näin lukee tuolla ylläpitäjän ohjeissa. Joten mielestäni niitä pitäisi noudattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 20:33

ei minua haittaa, jos kuitenkin on jokin vinkki mistä voi katsoa vastausta kyssäriin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:38

tarkoitat kai mua.. eikö se nyt oo ihan sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:45

Kyllä niitä vastauksia on tullut tälläisiäkin,EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:46

Kuten huomaat on ihmisiä jotka vain kerää pisteitä ja sitten toiset yrittää antaa jotakuinkin oikean vastauksen!
Olen sitä katsellut myöskin monasti kun äänestän vastauksia!
Joskus kullä itselläkin lipsuu, kun on niin hullu kysymys, ettei voi olla lipsumatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 20:58

Itse en vastaa silloin jos ei ole hajuakaan, tai en muuten halua ottaa kantaa. Mieluummin jätän vastaamatta, kuin annan tyhjentävän vastauksen. Tykkään myös samasta linjasta omia kysymyksiä ajatellen. Kysyn siksi että tarvitsen sitä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:09

Kiitos kysymystä, kyllä ärsyttää, menee ihan fiilis vastailla/kysyä jos ko. vastauksii 'en tiedä', tms., kaikkihan vois vastata näin ihka jonossa ja sekö tään Napsun perimmäinen tarkotus olikin/nostaako Napsun tasoa? (huomannut ja tiedän, että monikin fiksu ja symppis on vähentänyt/lopettanut tään takia napsuttelun). Kysyjä kyllä odottaa mielestäni oikeita/vinkkejä antavia vastauksia eikä tollast kysyjän/muitten vastaajien aliarvioimista; en tiedä, yms. -vastauksilla, kissanainen myös oikeassa, pitäisi katsoa säännöistä, ja näyttää monestikin, et säännöt kyllä tiedetään, mutta ei välitetä muista.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:31

Ei todellakaan ole ihan sama.
Kun kysytään, halutaan myös vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:05

Kyllä minusta vastauksella pitäisi olla jotain annettavaa kysyjälle. Jos se ei ole suoranainen vastaus kysymykseen niin jotain siihen liittyvää kuitenkin, joka antaa asialle lisäarvoa. Tai sitten huumoria kuten vähäviisas tässä taannoin toi kehiin kysymykseeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:05

Minusta sitä vastausta pitäisi vähän perustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:39

niinpä,monesti minua oikein ottaa pattiin kun ihmiset eivät "uskalla" tai kehtaa alkaa kirjoittamaan vastausta loppuun,sitä lyhennellään väärillä lyhenteillä ja tosiaankin vastataan hyvin lyhkäsesti(Ei sillä etteikö ne olis oikein vastattu mut periaatteessa meidän sääntöihin nojaten olis suotava vastata kysymykseen,tosin joihinkin on vaikea) Mutta siihenkin on helppo vastaus ; kysy tai informoi kaveria suoraan lähettämällä hänelle viesti ;niin tekevät todella HYVÄT NAPSULAISET ,Teistä minä pidän KIITOS viesteistä,,, mutta ehkä lyhyesti kirjoittavat napsulaiset eivät tiedä ajatusmailman kulusta jotain, ehkä he ajattelevat että me osaamme lukea heidän ajatukset sieltä muutaman rivin välistä ja ymmärrämme mitä he vastaavat niillä muutamalla rivillä tai sanalla jotka he kirjoittavat,.(niin ja ehkä vain kerätään pisteitä ja jonka kyllä heille suon)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:08

Niin no... jotkut vastaavat ihan siksi että saavat "pisteitä" mutta kysmyksetkin voisivat monta kertaa olla harkitumpia eli niistä pitäisi saada selvää...
Jos itse tarvitsen todella asianttuntijan neuvon, kysyn sitä muualta kuin täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:23

asiallisesti ja hyvin vastatut ja tietysti aiheeseen liittyvät vastaukset, hyvin perusteluin on varmasti monien mieleen. henkilökohtaisesti, en myöskään tykkää lukea "en tiedä" "ihan sama" tyylisiä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:44

Miksi, jos ei tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:17

aika tyhjiä vastauksia, olisiko politikon vikaa . . . .
mutta vastaushan se on sekin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:20

Itse en ainakaa mene vastaamaan "En tiedä" jos en tiedä. Jätän suosiolla vain vastaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:36

Voihan sitä vastata, ettei tiedä vaan silkasta mielenkiinnosta ja osallistuakseen keskusteluun. Ei se ole keneltäkään pois, jos joku toisille ilmoittaa, ettei mitään tiedä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 23:16

Kyllä ne "en tiedä" ja vastaavat vois ihan rauhassa karsia pois, asiallisiakin vastauksia tulee ihan riittävästi lähes joka kysymykseen.