Onko teillä kellään naapuria joka hyppii 24/7?

Töminään kyllästynyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 18:53

Kanta-astelija naapurustosta kyllä löytyy, mutta arvaappas kun meikä nukahtaa syvään uneen niin jokainen saa tuta ainakin siitä mitä yöllinen metelöinti on Sain lausunnon unenmittaustutkimuksista,että jos sosiaalista haittaa, voidaan tehdä UPP-leikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 18:57

onnex olen niin sikeäuninen etten tahdo herätä vaikka pommi tippuis lähistölle. isännän kävelytyylistä olen hänelle huomautellut kun kuulostaa siltä että se kävelee aamuisin kantapäillään..naapureista ei kuulu tömistelyjä. seinänaapurilla on vissiinkin seinäkello joka kopauttaa tunnit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 19:11

Ei ole onneksi,joskus kuuluu musiikin jumputus,mutta muuten ei ole valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 19:12

Ei kuulu töminöitä tässä talossa. Useimmiten luulen, että asun tässä yksin, vaikka on kerrostalosta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 19:17

On ja se on koira joka haukkuu varsinkin kesäisin 24:stä aina 7:n! Makkarin ikkuna on juuri heidän pihalle päin. Ei raivostuta ei. Koira on mäyris ja jokaiseen risahdukseen se terhaakkaasti vastaa.
Onneksi näin talvisin on huomattavasti rauhallisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:01

meillä naapureita ei ole edes näköetäisyydeltä, ainut mikä pistää tarkastuttamaan kellon, kun turku-helsinki lentokone lentä talomme ylitse..muutamman kerran vuorokaudes..klo 24.. lento...se on se aika , johon korva tartuu useimmin...mutta ei ole nämäkään äänet mitenkään häiritseviä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:29

ei ole ku asutaan omakotitalossa.. mut tuskin kukaan ihan 24/7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:01

Eipä ole niin huonoja unia ettei osaisi nukkua, vaikka jos pikku mölyt irtoo naapurista en niistä niin heilahtele, annetaan juhlii ,joskus voi olla päin vastoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:25

Eipä tota ongelmaa onneks ole...eipä sen puolee,suoraa yläpuolella asuva on ainut naapuri jonka tunnen ja on myös ystävä.Alakerran koirasta jouduin valittaa,ku ulinallaan häiritsi nukkumista.Vuos sit tuntu hurjan rauhalliselta,nyt pietää karaoke iltaa (huonolla lauluäänellä epävireisesti naapureille ilmottamatta),hevit pauhaa koval ja kännis röntyillää yömyöhäl pitkin kaiteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:59

Kaikki ihmiset ovat kanta-astujia, kaikki eivät vaan osaa kävellä äänettömästi tai sitten heillä on paljaat lattiat. Jo pelkkä matto vaimentaa uskomattoman paljon, lahjoita vanha mattosi yläkertaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:25

ei oo. taidan itse hyppiä :)!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 23:14

Haha ei onneks oo. Oon kuullu myös naapureista jotka siirtelee huonekaluja joka päivä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:13

Ei ole kun nykyään asumme omakotitalossa, mutta olen joskus asunut sellaisen alapuolella ja silloin päätimme hankkia oman talon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:31

Kyllä, yläkerrassa kaikenlisäksi! Joten kaikki tömähdykset kuuluu sopivasti meidän asuntoon. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:39

On. Kävin sanomassa hänelle, että päätä särkee ja voisiko olla astumatta kantapäillään. Pyytelin varmuuden vuoksi anteeksi, jos vaikka loukkasin. Välillä se unohtaa ja tömisee, mutta yleensä ottaen on ollut rauha maassa. :)

Ei ihmiset yleensä tule ajatelleeksi koko asiaa ellei siitä mainita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:21

Ei ole ja mitäs se 24/7 ees tarkoittaaa?