Mikä hintataso alkoholilla ja tupakalla on Kanarian Saarilla?

Avainsanat: lisää hintoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 21:05

Joo kyllä se on aika halpaa! Tupakka maksaa noin 2-3 € aski riippuu merkistä. Alkoholia saa oikein halvalla ja baareissa saa kolpakon olutta 2,50€ ja paukun saa 4€ .Kaupasta saa Wiskyä noin 10€ pullo ja paikallinen rommi maksaa alkaen 5€ ja siitä ylöspäin. Janoon ei täällä kuole, vaikka olisi pienempikin budjetti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 17:31

Jos ei tuomitsemis linjalle lähde, eikä kiviä heittelemään, niin puolet halvempia kuin Suomessa keskimäärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:27

Ilmaisia perillä, kun ottaa etukäteen maksettavan "all inclusiven". Tietyillä lomailutavoilla saattaa jäädä matkan jälkeen hotellilla Sinulle maksettavaa... ;$0

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 18:38

On jokunen aika kun olen viimeksi käynyt, ja silloin muistaakseni tupakka-aski oli n. pari euroo riippuen merkistä. Olut oli paareissa melkein samanhintaista kuin meilläkin eikä ruuissakaan ollut kummoisia eroja. Yleisesti ottaen en pitänyt mitenkään edullisena heidän hintatasoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 10:23

tupakka 1.85-2.00 euroa aski.pullo kaljaa kaupassa 50 senttiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:33

tupakasta en tiedä, koska en polta, mutta alkoholi on halpaa.
Päivällä rantakadun kuppiloista sai tuopin paikallista olutta eurolla, illalla hinnat hieman suomen tasoa edullisemmat. Rommit 5eurosta ylöspäin.
Kaksi henkilöä ravintolassa saa 20 eurolla kunnon pihviaterian ja plon viiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:40

Kaikki on halapaa ja hyvvää.

Lisätty: 25.03.2009 - 08:43

Erityisesti voisin mainita, että vihannekset ovat hyviä ja halpoja.