Alkoholin ikärajoitukset Espanjassa, Kanarialla?

Avainsanat: hintataso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 15:38

Minusta tuntuu, ettei täällä ole niin tarkkaa tuo ikärajoitus ,kun seuraa katukuvaa ja nuoria ihmisiä täällä, mutta varmaankin pitäisi olla 18 vuotta!
Ei sitä kukaan kontroloi ja kaupasta saa kuitenkin vaikka kuinka paljon viinaa ostaa ja kun kilpailu on kovaa eivär ravintoloitsijatkaan piittaa kuinka vanha joku on!
Valitettavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 15:36

eiköhän se ole 18v...

Lisätty: 23.03.2009 - 15:59

kyllä ehdottomasti sen pitäis olla joka maassa 18v, koska 16v maksa ei suodata alkohoolia, kuin aikuisen ja 16v on muutenkin ihan lapsi, joten jyrkkä ei 16v alkon käyttöön ja myyntiin..oma jyrkkä mielipide...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:44

kyllä varmasti 16 vuotiaskin saa alkoholia..ei ne oo niin tarkkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:46

Tässä taannoin oli sama kysymys ja siihen vastattiin, että ikäraja on 18 v, mutta se vaihtelee alueittain.
Palisanterin mukaan se on jossain 16 vuottakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:09

Kyllä sieltä ainakin 15-vuotiaatkin ovat saaneet ostettua. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:35

Sain ostaa - kummastuksekseni - ihan rajoituksetta, vaikka tarjosin kassoilla todistusta siitä, että olen jo 18 täyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:35

näytti ainakin siltä, ettei siellä kovinkaan herkästi papereita kyselty.
vaikutti liiankin vapaalta touhulta !!