Millasta musiikkia esittävät Ulf Lundel ja Cornelius Vreeswijk

onko vreeswijk vain sanottaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 17:47

Uffe on tosi raju hevijätkä ja Fresweek kunnon gosbel nörtti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 14:20

Ulf Lundell on ns. popin esittäjä toki hänellä on muitakin lajeja mutta paljon rakkauslauluja ns. humppaa. Cornelius Vreeswijk laulaa lähinnä toisten lauluja , pohjois- suomessa suosittu Haaparannassa ja niillä tienoin. laulaa Tapio Rautavaarasta -- Raul Somerjokeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:34

Ohessa linkki Cornelis Vreeswijkin tietoihin.

en.wikipedia.org/wiki/Cornel..._Vreeswijk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:34

- Vreeswijk reached fame during the mid-'60s with often very political lyrics, and when his songs weren't political, they were explicit in a way that caused them to be blacklisted on the radio. However, by modernizing ballad singing, Vreeswijk has probably meant more for the Swedish singer/songwriter scene than anyone else since Evert Taube;

-tuolla taustalla minulla laulaa vreeswijk ei hän pelkkä sanoittaja ole.

lundel´ia en tunne, mutta balladinomainen laulanta ja kansa nauraa taustalla. yhden raidan olen vasta kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:08

Ulf laula Ruotsalaista poppia tai kuin sitä voisi sanoa jaCornel ei minun tietääkseni laula enään kuin levyllä ja se oli hieman protestilaulun tyylistä musiikkia, joitakin oikein mukavia kappaleita on hänellä .