paljon lähihoitaja saa palkkaa kuukaudessa? entä hammashoitaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 13:50

LH: n.1500e HH: 2000e suunnilleen tuota luokkaa .

Lähteet:
google.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 14:41

En tiedä palkoista, mutta arvelisin siinä 1600 - 1800 euron luokkaa, mutta palkkaukseen vaikuttaa myös se, onko se julkisella vai yksityisellä sektorilla, ja tietenkin palkkakalleusluokka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 14:58

Yks tuttu kehuu saavansa n. 2500.00€, mieluummin ylikin. En oikein jaksa uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:33

Minä noita vastauksia katselen, miniä kyllä sanoo alakanttiin palkkansa minulle.En tarkkaan ole € kysellyt mutta 100 tarkkuudella kun olen heidän lainojaan takaamassa ,onko minua huijattu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:38

Riippuu mitä vuoroja tekee. Kai se on mahdollista kissanainen jos tuttusi tekee viikonloppuja, iltoja, öitä ja ylitöitä ja jos hän on ollut alalla pitkään niin vuosilisätkin nostavat palkkaa..

Luulisin että lähtöpalkka on 1500e lähihoitajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 16:00

Aluekohtaiset erot ovat jo monta sataa euroa, riippuu ihan siitä onko töissä Helsingissä vai Heinolassa. Yksikään lähihoitaja ei tee tänäpäivänä työtä kuitenkaan 1500e/kk palkalla se on aivan varma. Suuri laitos jossa olin töissä Espoossa joutui maksamaan vielä pari sataa lisää jotta ylipäätänsä sai sinne työntekijöitä. Siivoojienkin palkka oli reilusti yli tuon 1500e/kk. Siellä ei yhdenkään tilinauhassa ollut alle 2000 euron bruttopalkkaa kuukaudessa. Ylitöillä ja yölisillä meni helposti yli 2500e/kk.
Terveisiä vaan Lakistoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 16:19

ei kauhean hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 17:34

kauhean hyvää varsinkin stadissa. kyllä yli kaks tonnii on kova palkka vaikka asunto onkin vähän kalliimpi kuin muual suomee.