Hotelli Korpilammelta Helsinkiin bussin lähtöaika ja tuloaika takaisin hotellille, kesäkuun 22-26.6.09. Tietääkö kukaan ?

Menen lomalle 21-26.6.09 Hotelli Korpilammelle espooseen ja haluaisin käydä Helsinkissä sinä aikana. En löydä kesäaikatauluja mistään. Kiitos jos tiedät

Avainsanat: hotelli korpilampi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 15:41

Katso YTV Reittiopas
Valitse pvm. ja klo.
Hotelli Korpilampi Espoo - Helsinki keskusta, bussi on 339T
aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/
Vastaus on ikävä kyllä:
Valitettavasti hakemallesi päivälle ei löydy tietoja aikataulutietokannasta. Aikataulut pyritään tarjoamaan noin kuukauden eteenpäin.
Sekä huomautus:
HUOM: Lippujen kelpoisuudessa rajoituksia U-linjoilla (339T)

Lisätty: 23.03.2009 - 15:45

www.korpilampi.fi/tmp_korpil...=8&q=y
Fontana Hotel Korpilammelle pääsee Helsingin keskustasta bussilla 339, Leppävaarasta bussilla 21 ja Espoon keskuksesta bussilla 82.

27.06. alkaen Korsisaari lisää perjantain myöhäiseen iltaan uuden vuoron! Bussi nro 339 lähtee Klaukkalasta klo 00.45 ohittaen Korpilammen pysäkin n. 10 minuuttia myöhemmin. Tämä bussi on Helsingissä n. klo 01.25.

Lisätty: 23.03.2009 - 16:46

Bussin 339 (myös T) Helsinki - Klaukkala aikataulu 11.8.2008 - 31.5.2009
aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/u339.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 13:53

Kesä aikataulut eivät ole vielä ilmestyneet, odottele vähän vielä . Se bussin numero on 339.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:22

katsoitko jo matkahuollon sivut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 14:54

Eiköhän niitä kulje pitkin päivää, joten älä huolestu. Kysy hotellilta kun menet. Siellä ainakin tietävät ja ehkä aikataulutkin löytyvät sieltä.