Saako ihan kuva vaan antaa ratsastustunteja ja ratsusterapiaa?

Yritin etsiä googlesta, mutta en löytänyt tietoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 14:26

Mitenkähän kuva voi antaa ratsastustunteja? Siihen tarvitaan hevonen, ihminen ja asiakas.
Mutta elinkeinon harjoittamiseen tarvitaan lupa ja täytyyhän siihen jokin koulutus olla. Ja kaikki muukin asianmukaisesti järjestettyä. Ratsastusterapiaa ei ihan vihreänä missään tapauksessa. Terapiapalvelut ovat nykyään kilpailutettuja.

Kysyjän kommentti

Näsäviisaasta alusta huolimatta asiallinen vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 09:57

ainakin pitäis itse osata ratsastaa, jotta vois muita opettaa....siskoni ainakin yritti minua joskus opettaa, mutta kun pelkään nuita hevosia, niin eipäs siitä hommasta mitään tullut...eikä kylläkään kiinostanutkaan ne hevoset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 10:28

Jos sitä rahaa vastaan teet, tarvitset varmaankin jonkinlaisen luvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:55

Terapia hommassa on ns viidakon laki. Kuka vaan saa ilmottautua joksikin terapeutiksi. Toistaiseksi. Siitähän nyt kovasti on viimeaikoina keskusteltu.. se voi muuttua tulevaisuudessa. Mutta nyt vielä varmaan voit. Ratsastustunteja ilman muuta.Kunhan muuten on hommat kunnossa.. tekistkö sitä yrittäjänä vaiko toisen palveluksessa ym. Te keskukseen kannattaa mennä hakemaan viisaampien neuvonantoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:01

Jos joku palveluita ostaa. Niin se menee, ei luvanvaraista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:36

no kyllä varmaan..