Käytättekö naiset joskus vielä papiljotteja, vai pelkästään kiharrinta ?

Minä laitoin papiljotit päähän nyt, en ole 15 vuoteen käyttänyt , mutta illalla pitää olla fiini ja ajattelin että kiharat pysyy paremmin kun on vähän pidemmät hiukset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 10:37

Mieluummin käytän paplareita,ostin uusia,samettipintaisia,säästävät hiusta,on aika vaikeat kyllä itse laittaa.Idalle tiedoksi,olut on hyvä kampausneste,hajukin haihtuu mukavasti,itse en ole sitä käyttänyt,mut laitoin sillä ystäväni hiuksia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 09:16

Silloin tällöin käytän.Sehän on paljon parempi vaihtoehto hiuksille kuin kuuma kiharrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:17

en käytä, tämä tukka on niin lyhyt , et en osais paplarii sihen edes kiertää, joten fööni ja jotain hiusjuttua jolla nostelen hiuksia, lopuksi lakkaa, mutta arkisin vain pesu ja kampaus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 09:25

Käytän etuhiuksissa paplereita. Olen huomannut että kiharat kestävät paljon kauemmin kuin kihartimella käännettynä. Äitini käytti aikoinaan olutta kiinnitysaineena ennen rullaamista. Tiedä sitten auttoiko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:04

En käytä. en ole myöskään koskaan muuta tehnyt kuin kihartimella sellaiset kiharat mitä minä haluan. Minulla on muutenkin ostittain luonnon kiharat hiukset. Ne on peritty omilta vanhemmilta. Minulla on lyhyt tukka ja on helpompi hoitaa kuin pitkä. Tämä on minun mielipiteeni hiusten pituudestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:08

Normaalisti ilmakihartimella kuivaan ja muotoilen. samoin kuin sinä jos oikein menoa varten valmistaudun laitan paplareilla kunnon tukikiharat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:20

Olen vaihtanut kampaajaa ja hiusmallikin samalla muuttui. Hiukset ovat nyt lyhyemmät ja ainakin leikkauksen jälkeen noin viikon verran laitan muutaman tarrapapiljotin jotta hiukset ovat enemmän kohollaan. hiukseni ovat luonnonkiharat ja kun niissä on sopiva, oikeanlainen leikkaus, ei tarvi muuta kuin pesun jälkeen kammata ja antaa kuivua. Aaamulla toki saattaa olla sen verarn kiire että täytyy käyttää hiustenkuivaajaa.

Lisätty: 23.03.2009 - 10:46

Tarvitsen lähinnä suoristinta, en kiharrinta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 10:20

Paplarit heitiin roskiin jo kymmenen vuotta sitten. Pelkkä pesu ja kuivaus riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:52

kiharrrinta vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 11:06

Paplareilla pysyy paremmin ja pitempään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 11:42

Kampaajasetä sanoi, että paplarit eivät kuluta hiusta niin paljon kuin kiharrin. Itse en käytä kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:13

en mitään käytä, ku on luonnonkiharat hiukset, jos ne suoraks haluan ni suoristusrautaa käytän. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 13:28

luonnokihara peikkotyttö, suoristinta käytän, mutta sitäkin vain harvoin. On todella paha hiuksille tiheästi käytettynä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:35

En kiharra hiuksia,mutta jokus harvoin kun niin teen laitan letit päähän tai käytän kiharrinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:54

joskus laitan sellaset puikot päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 16:16

Ihka suora polkkatukka, joten nuit en sit käytä (nuorempana kylläkin kun oli eri luukki, ei se luonnonsuojelualue kuitenkaan, vais vois nuit hiuksii kyl suojellaki:))
Hiustenkuivaaja käytän ja sitä hellempää haaleeta lämpöä siinä, ja kun pää alaspäin kuivaa hiukset, niin ne kohoavat täs suorassa mallissa mukavasti juuresta, jolloin eivät myöskään likaannu/rasvotu/lätsähdä niin helposti. Ja mukavii pippaloit ja tanssahteluhetkii sulle toivotan myös:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:52

suihkun jälkeen on ihanan kikkaralla, mut suora mikä suora. minulle tehtiin kerran permanentti ja se pysy päässäni vaivaisen vuorokauden. on niin liukkaat ja ohkaset hiukset. fööniä käytän nykyään vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:24

Mulla on sellaiset lämpörullat joita käytän silloin kun olen lähdössä jonnekkin : ) mut perinteisiä paplareita en käytä kun pelkään että ne joutuu saksilla irrottelemaan sit mun päästä : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:09

ei paplareita, on niin lyhyet hiukset. fööni riittää, näppärää ja nopeaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 23:06

itellä piikkisuorat hiukset...tai oli kunnes otin tuuhennukset, kyllä nytten kihartuu itestään ja pitää suoristaakin jo :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:12

Enpä juuri. En edes omista kiharrinta enkä löytänyt paplareita viimeksi kun niitä olisin tarvinnut. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 18:01

Silloin tällöin käytän, koska paplarikiharat kestää päässäni huomattavasti paremmat kuin kihartimella tehdyt.