Valitessasi ihonhoito,kauneus tuotteita,onko purkilla väliä,pitääkö purkin olla näyttävä lasinen?

Minua kihtoi ennen tuotteet,mitkä olivat pakattu kauniisti,silloin ihoni sieti vielä kosmetiikkaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 12:16

kyl sitä monesti kattoo purkin kauneutta, mutta eipä niil varmasti väliä oikeasti ole. kaikki kaunis on ihanaa, vaikka rasvapurkissa.

Kysyjän kommentti

Minä lankean aina kauniiseen ulkomuotoon,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 08:01

ei tarvi olla näyttävä, eikä lasinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:11

Ei tarvitse olla mikään hieno purkki, mutta ne aineet joita käytän pakataan hienoon purkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:28

Purkilla ei ole mitään väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:29

Ihon hoitoon joudun käyttämään tuoksuttomia tuotteita eli Clinique on se merkki joka käy. Samoin muutamat apteekissa myytävät tuotteet ja myös yksi sarja jonka nimeä en muista...olisko Eucerin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:38

Eip tarvii ei .Sisältö ratkaisee kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:01

ei tarvitse, yleensä jumahdan niihin tuotteisiin jotka olen joskus hyväksi havainnut. Lasinen mieluummin ei kun noita pikkuprinsessoja myös perheessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:01

ei ole väliä, lasi tai muovipönikkä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:05

sisältö ratkaisee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:09

Ei purkilla ole minulla ainakaan väliä.Mutta sisältö on tärkeää miten se vaikuttaa ihoon. jos ostaa purkin kauneuden mukaan ei saakkaa välttämättä hyvää sisältöä eikä tee hyvää iholle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 10:15

Purkki kuin purkki, kunhan sisällä on perusvoidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:04

Kyllä minä lankean kauniiseen, värilliseen purkkiin. Valitettavasti. Niissä on turhaa hintaa juuri tuon pakkauksen takia. Mutta kaunista täytyy olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 13:31

Purkin sisältö ratkaisee.. purnukoita tärkeämpää on mitä suuhunsa laittaa ja mitä elämäntapoja on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:58

täytyy myöntää että olen heikkona hajuvesipulloihin. mitä pyöreämpi, kristallisempi - ja ihanaa jos siitä löytyy sellainen suihkautus pallero. plussaa tietysti on jos tuoksu on hyvä että voi käyttää.
kirpparilta löysin laurentin n.0,5 - 1l koristepullon - tosi aarre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:53

kyllä se purkin sisältö ratkaisee. ja mitä minä hienoilla puteleilla kun ne lojuu kuitenkin meikkipussissa piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:52

Ei sil väliä oo.Tärkeintä et tuote sopii omalle iholle ja ei oo eläimil testattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:11

purkilla ei ole väliä kunhan itse tuote on hyvä ja itselle sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:49

no ei lasinen..mutta hyvä ulkonäkö purkilla kyllä näyttää vaikuttavammalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:17

Sisältö ja hinta on tärkeämpää kuin purkin ulkonäkö. Tosin vaikuttaa jonkin verran myös helppokäyttöisyys eli pumppupullo, josta näkee läpi kuinka paljon ainetta on jäljellä. :)