Miten tavallista ikkuna tehdään siis asuntoon tai kökkiin, voiko saada piirroskarta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 14:27

linkistä löytyy piirustuksia erityyppisistä ikkunoista:

www.742060.com/cd3/Drawings/...ngs_F.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 08:32

Siis mitä tuo on suomeksi sanottuna??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:05

Ikkunaa on vaikea tehdä...ostetaan yleensä lasifirmasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:22

voihan toki ikkunan itsekkin tehdä, mutta jos ostat ikkunan valmiina, n iin siellä on selkeät ohjeet mitenkä sen sitten asennat ja tietenkin on hyvä , että tiedät ihan tarkkaan sen ikkunan koon, jotta voit tehdä reijän seinään..ikkunafirmat , kyllä neuvoo, ja voithan pyytää heiltä myös sen asennuksen, se hiukan maksaa, mutta ne työt voit vähentää veroista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 09:54

Valmiissa taloissa on yleensä jo ikkunat. Eikä ikkunoita valmiiseen taloon voi lisätä noin vaan. Se vaatii jo erinäisiä lupia.
Ja jos olet rakentamassa, sinulla pitää olla jo valmiit piirustukset ennen kuin saat rakennuslupaakaan.
En oikein ymmärrä kysymystäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:59

Nyrkkipajat eli käsityöyritykset tekevän pienimuotoisestikin (esim. mökeille) kelpo fönstereitä, kunhan osaat antaa eksaktit mitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 22:06

AAA sorry kirjoitusvirheeni ... siis tarkoitan ... jos ja sikäli on kiinnostunut tekemään ikkunoita suomalaiseen tapaas tupla tai tripla ... laseilla puuta käyttäen, mökkiin tai taloon ... onko kellään olemassa PDF tiedostoina ohjeet miten se tehdään... Ulkomailla asia voi olla helpo, jos tekee ikunnaa yksi lasisinä metalli tai alumiini elementillä. ... Olisi tarvetta sellaiselle mökille, jonka tontti on ulkomailla ja siellä ei ole SUOMALAINEN ikkunaa saatavilla, eikä olisi mielekästä kuljettaa ikkunaa sinne, vaan tekisi siellä paikan päällä. kiitokset vastauksista.