Juhlitko syntymäpäiviäsi perheen ja suvun kesken?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 05:14

Kyllä meillä kakkukahvit aina syntymäpäivillä tarjotaan, lapset ja lapsenlapset sekä meidän vanhat äitimme käyvät aina silloin.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 21:57

Täysiä pyöreitä vuosia juhlimme, ei niinkään välivuosia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 22:04

En juhli mitään syntymäpäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:12

silloin oli kaikki koolla , kun täytin jotain vuosia, mutta ei normaalisti vietetä mitään päiviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:21

Ei suurempaa showta.
Korkeintaan omaa pullaa ja naapurin pitsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:35

En juhli. Lapset juhlitaan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:56

en juhli joka vuosi, aina 10 vuoden välein järjestän vuosikymmenen bileet ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 23:53

Täydet kymmenet kaukana (tai mökillä yksin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 00:16

Kyllä on ollut tapana kakkukahvilla käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:27

no kyllä ainakin tähän asti.. eiköhän vielä ainakin pari vuotta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:28

eipä tuu juhlittua. juhltaan vain sukulaislapsien synttäreitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:31

Yleinsä perheen kesken,joskus voi naapuritkin poiketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:52

Olen antanut ymmärtää eteti synttäreitäni tarvitse mitenkään muistaa mutta kyllä mieheni joka vuosi vie minut ravintolaan illalliselle. Tasavuosista sitten sovitaan erikseen puolin ja toisin.
Nimipäiviä aina jotenkin huomioidaan, ostetaan pieniä lahjoja jne. Arjesta täytyy mielestäni pyrkiä poikkeamaan, se piristää.
Lapsuudenkodissani vietettiin aina nimi-ja syntymäpäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:14

Riippuu siitä millaisia vuosia on kysymyksessä, nyt ei taida olla ketään omaisista paikalla kun täytän vuosia, mutta sillä ei ole välii, sillä en pidä niistä kekkereistä lainkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:24

Viime keväänä tuli juhlittua omia 50 vuotis julia Majatalo morvassa. Ne oli sukulaisten kesken pidety juhlat ihan kivat kyllä. Hyvä muisto mulle jäi sekä valokuvat juhlistani.Ja mukavaa oli kun minun itse ei tarvinnut tarjoilusta huolehtia.Kun tilaisuus oli järjestetty etu käteen sinne paikan päälle. Hintakin oli sopiva minulle ainakin tässä paikassa. Vaikka paikkaa kyllä kyseltiin jo aikaisin kevät talvella sekä vertailtiin hintoja missä olis halvinta järjestää tällaiset juhlat.Sit päädyttiin tohon Majatalo morvaan.Vaikka en itse suuresti julissa käymisestä pidä.Väli vuosia en juhli. Enkä tiedä juhlinko edes 60 julia. Voi olla että en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:44

pyöreitä kymmeniä tulee yleensä juhlittua ja välivuodet sitten menee ihan kakun ja kahvin merkeissä, sen kummasemmin juhlimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:37

Yleensä päivällä perheen kanssa ja illalla kavereiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:00

Viime vuon tuli juhlittua isommin vaik oli välivuos,mut siin oli monille myös tuparit samal.Tänä vuon en juhli,kahvit keitän kyl jos joku tulee.Isot juhlat vast kolmen vuoden pääst.Äitil isot juhlat tänä kesänä eikä hajuukaa mitä lahjaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:10

Milloin mitenkin, mutta syntymäpäivien välipäivätkin ovat juhlimisen väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:19

En varsinaisesti juhli. Kahvit kyllä keitän, jos sattuu joku tulemaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:33

Kyllä mä olen kutsunut kavereita saan kutsua 12 vuoteen asti vielä. Isoveli täytti 13 ei kutsuttu ahmittin kakku heti ja sitten vaan röyhtästiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 22:37

aina kymmenen vuoden välein (jos satun olemaan Suomessa)