Juhlitko/juhlitaanko perheessäsi nimipäiviä?

Avainsanat: nimipäivä juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:50

Kyllä juhlitaan. Siitä saadaan hyvä tekosyy viettää päivää yhdessä ja syödä/juoda hyvin suvun kesken.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:39

Ei juhlita. Lasten ollessa siinä iässä tietysti heille pidettiin nimpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:46

Ei yleensä juhlita, täytyy olla joku erikoinen juttu silloin juhlitaan.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 19:51

Totta mooses

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:52

ei niitä juhlita, mutta kyllä aina muistan onnitella jos huomaan tuttavallani olevan nimpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:59

no eipä oikeastaan.. joskus pienempänä ehkä sain jonku pikkulahjan mut en enää.. tottakai toivotetaan hyvät nimipäivät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:03

ei, eihän sitä muuta ehtiskään kun juhlimaan jos jokaisen jokaista päivää veietettäis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 20:18

Ei todellakaan juhlita. Olis aika älytöntä viettää kaikenlaisia pippaloita jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:00

ei nimipäiviä vietellä...eikä oikein synttäreitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:08

Nippareit ei ikinä oon vietetty, ainakaan tähän mennessä, ja tuskis tullaa viettämäänkään (meil siis) .. jos jollai lähisukulaisel, yms. on nipparit, niin toki onnitellaan mut ei muuten. Mielestäni nimipäivässä ei ole mitään 'vietettävää', iskä/äiti antanu nimen, ite siihen nimen saaja mitenkään vaikuttanu, joten... mut, jos joku esim. töissä nimppareitaan viettää, niin voin ihan ilomielen maistaa tarjottavaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:09

Jep viime kuus tuli juhlittua.Yleensä vaa etunimen nimpareita,toista ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:10

Ei juhlita, turhaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:10

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:17

lastenlasten nimpparit muistan, kun he ovat niin pikkasia vielä 12-1v..tuolta väliltä ja heitä on 4 joten ei ylitsepääsemätön pikku muistaminen, jotain pientä laitan pakettiin, mutta aina kun heitä tapaan, niin on mummilla joku pieni yllärikin...että olenkin heitit jo siihen totuttanut, se ei ole aina mitän tavaraa, vaan jotain terveellistä syötäväkiin keksin , kuhan on jotain viemistä..ja lapset ovat suumessinkillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:32

Nimipäiviä emme juhli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:54

Silloin kun lastenlapset oli pieniä,niin tuli aina jollakin tavalla muistettua niitä nimipäivinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:33

No just oikein pitzan voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:37

Lapsia onnitellaan, saattaa tulla kortteja, mutta ei isommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 23:59

Ittelle tuli allakkaan nimi vasta 70-luvulla, katteuksissani en juhuli muittankaan mokomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 05:37

Ei juhlita, lapsenlapsia aina muistan pienellä paketilla kun heillä on nimipäivä, ei aikuisia mitenkään noteerata nimipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:36

Ei juhlita,ei juhlittu silloinkaan,kun lapset olivat pieniä,sillä nimpparit ja synttärit saittuivat niin samoille ajoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:18

Ei ole vuosiin juhlittu, silloin kun poika oli pieni, niin tuli muistettuna nimpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:39

Minä en juhli eikä myöskään mieheni juhli. norimmalle tytölle jonkun laisia pieniä juhlia kotiin nimipäivä kavereita,mummot, pappoja ei koska ovat jo kummankin puoleltta kuolleet, kummit. Omia nimipäiviä pidin silloin kun oli velä lapsi. Ei enää aikuisena jaksa kaiken laisia kissan riss tiäisiä viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:17

eipä niitä juhlita. joskus pienenä saimme äitiltä ja isältä 20markkaa ku oli nimpparit, ei nykyään toivoteta muutako hyvät nimpparit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:42

Ei juhlita,joskus tuppaa unohtumaankin,että jollakin oli nimpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:16

Kukkia ja halauksia heille, jotka kotona. Sähköistä onne a kauempana oleville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:56

Ei kukaan edes muista.. Itellä 11.8 ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:21

Ei juhlita. Kahvit kyllä keitän, jos sattuu joku tulemaan kylään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:10

Ei varsinaisesti juhlita, jos sattuu useampi kuin kaks paikalle niin hankitaan vähän tavallista pehmeämpää pullaa kahvin kanssa