Miksi Mikki Hiirellä ei ole paitaa ja mihin Aku Ankan housut on unohtunut? Mitä vastaan lapsille kun tätä kysyvät?

Avainsanat: mikki hiiri aku ankka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 20:16

Eihän oikeillakaan ankoilla ole housuja eikä paitoja. Sarjakuviin niitä voi laittaa tai olla laittamatta. Ja olishan se pyrstökin tiellä, jos housuja pitäisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:31

Eihän eläimillä ole oikeasti vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:48

Niin en minäkään ole nähnyt että eläimillä olisi vaatteita, joskus pakkasella olen kyllä nähnyt että pienillä koirilla on joku suoja vaate.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:57

Ankoilla ei ole housuja, koska Disney-studion mukaan ankat ilmaisevat tunteitaan pyrstöllään. Mikki Hiirellä on minun muistini mukaan kyllä punaiset shortsit ja valkoinen paita. Eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:03

onpa sulla tarkat lapset, en oo koskaan edes huomannut tollasta asiaa.. mut en kyllä tiedä mitä voisit selittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:34

Yleensä eläimet ei käytä vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 00:02

Ei lapset tommosia utele, ellei vanhuksillaan ole fobioita. Tosin eräässä kaupungissa 70-luvulla kaupunginhallitus kielsi Aku Ankan neuvoloistaan housuttomuus tekosyynä; politiikka kylläkin oli takana. Revipä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 11:57

Hiirellä oikeasti karvapeite,ankoilla höyhenet, vaatteet vain rekvisiittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:18

"hiiri ja ankka ovat eläimiä, eivät oikeasti tarvitse vaatteita"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:16

Helppoa elämää eläimillä, ei vaatehuolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:56

hassuja lapsia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:20

Kyllä meidänkin suvun lapset on ihan muita kyselleet, ei niitä tommoset jutut ole vaivanneet.

(Viljo 3v esimerkiksi tivasi : " miksi Akun auton rekkari on rikki" tiesi jo silloin ettei rekkaria "313" oikeesti ole olemassakaan)