Mitä mieltä olette Arlan maidosta

Täällä maksaa Arlan maito 97 centtiä litra, vastaava Valion maito 1 euro litra. Tämän päivän hinta. Mielenkiinnolla seuraan minkälainen rähäkkä vielä syntyy Sveamamman maidosta.

Lisätty: 22.03.2009 - 19:44

Kyllä maito on Arla Ingmanin, joku mainostaa että sitä saa 80 centtiä litra.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:15

Minulle käy se maito mikä on edullisempi, en sokkotestissä erottaisi kumpi on kumpaa, ja kananmunien ja sianlihan syönti minua enemmän askarruttaa tämän salmonellan vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:34

Maito kun maito.
Jollain kolmen sentin hinnan heitolla ei ole mitään merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:35

Tarjolla olisi varmasti Valion pakkaamaa maitoa, mikäli hinnat olisivat kohdallaan.
Vastaava kohu nousi myös Ingmanin maidosta, kunnes kävi ilmi että heidän pakkaamansa maito onkin suomalaista alkuperää.
Ettei vaan olisi kyse samasta tavarasta. Firman nimihän on nykyään Arla-Ingman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:51

Valio on mielestäni ylimielisyydellään ja välinpitämättömyydellään pilannut "imagonsa" ja usein myös tuotteensa, ostan yleensä Ingmannin tuotteita, koska niiden maku on yleensä parempi, vaikka ne onkin "vasenkätisten".
Tanskalaisten juusto (oli Viking nyt muuttui RB:ksi) kelpaa ja miksei Ruotsalaisten maitokin.
Suomessahan alkaa olla puutetta maidosta, esim. usein Helsingissä myytävä piimä on Oulusta ?
Siinä on oikein ympäristöä kunnioittava rekkaralli.

Lisätty: 22.03.2009 - 23:26

Arla Ingmanin maitovalikoima täydentyy ruotsalaisella Arla-maidolla
www.arlaingman.fi/fi/Yrityst...?NewsId=29

Lähteet:
www.arlaingman.fi/fi/Yrityst...?NewsId=32

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:59

en oo koskaan juonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:02

hyvvee maitooo. Ei eroa valion maidosta mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:02

En ole juonut maitoa kolmeenkymmeneen vuoteen, joten kummatkin maistuisivat varmasti samalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 20:14

En juo maitoa lainkaan, joten oletan niiden olevan samanlaisia, olkoon valmistaja mikä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:22

valion maitoa käytän, mutta miten muistan lukeneeni, että tuo arlan maito tulis ruotsista...nyt olenkin äimänkäkenä, että mistä se tulee, kun tiedot muuttuu...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:36

Juomme vain valion maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:39

very good endeed!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:40

Boikotoin sitä,tuottajien saama maidon hinta laskettiin juuri,tämän Arlan laskettua hintoja.Ruotsin talous tilanne pääsee näinkin vaikuttamaan suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:01

En voi käyttää maitoa joten en tiedä sen paremmin hintoja kuin muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:20

Ruotsissa ollessani käytin 30 vuotta Arlan maitoo ja ei ollu valittamista, en ymmärrä miksi on tällainen kysymys, on monia ruokia mistä ette tiedä mitä suuhunne pistätte ja Arlan maito on yhtä hyvä kuin Valionkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:41

Kyllä meidän perheessä käytetään myös arlan maitoa. Itse en maitoa juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:20

ei ole tullut maistettua, mutta varmasti melko saman makuista ku valiotkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:19

En käytä maitoa. Arla näyttää valtaavan markkinoita, puhunee puolestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:52

Sen vähän minkä juon maitoa niin ainakin tähänasti olen käyttänyt valion maitoa.
arlan juustoja käyttänyt moniakin ja hyviä ovat, niin miksipä ei maitokin olisi
aivan juotavaksi kelpaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:22

Arla-Ingman maksaa täällä 74 centtiä litralta, joten ostan tietenkin sitä. Valion tuotteet ovat liian kalliita laatuunsa nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:25

mun käyttööni käy kumpikin, usein tulee otettua Arlaa kun se pääkaupunkiseudulla on selvästi halvempaa (5 -20 senttiä kaupasta riippuen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 21:56

Entä maistuuko Virolainen maito, jota www.ruokatori.fi näyttää halvalla myyvän?

Lähteet:
Loker