mikä auttaa krapulaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:06

Sillä lähtee millä tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 18:17

lopeta juominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:22

Meillä on tapana sanoa että luoja tuskaa lisätköön tai sillä se lähtee millä on tullutkin.Ei krapulaan mitään poppakonsteja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2009 - 18:22

Lisää nestettä - ei missään nimessä alkoholipitoista. Ja ylös ulos ja lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:22

Sano sille pahoinvoinnille: Kärsi ruumis, olet sinä nauttinutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:30

Juominen lopetettava. Itse aiheuttama olotila,ei pitäisi ottaa liikaa. kävely lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:38

Aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 18:54

Paljon makeaa teetä.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:00

aika, vesi ja makeutus:) buranan voipi ottaa päänsärkyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:14

Yksi tuima paukku aamulla ja päälle rasvainen pihvi ranskalaisilla. Ja ensi kerralla se viimeinen paukku vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:33

Jos se on jo syntynyt (toivottavasti ei kovin paha), suolasta ja makeaa, ja nesteitä, ei alkoholipitoista, niin nestetasapaino, suolat ja sokerit menis kohdilleen, ennemmin miettisin (moralisoimatta), miten näin pääs käymään... eli oppia ikä kaikki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:14

Miul on ihan krapula kirja,siin oli jotai et vettä pitäs juoda enne nukkumaa menoa ja krapula aamuna sit makeeta ja banaania.En kyl tiiä tepsiikö tuo banaani,ei oo tullu kokeiltua,olo vaa pahenis ku oon allergine.Ite oon ottanu kaktuspillereitä,mut eipä nekää auta jos juo pääsä ihan täytee...onks sitä sattuu hyvin,hyvin harvoin miun kohal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:29

nestettä paljon , makeaa ja suolaista...lepoa ....sitten suihku ..ja seuraavalla kerralla joka toinen paukku vettä ja viimeksi vettä, niin ei olekkaan sitten rapulaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:43

ilokaasu, jos ei saatavilla, niin aika. kyl oloa helpottaa saunominen, nukkuminen, topakka eväs...ketä mikin kokemukseen pohjautuen, mut promillet ei häviä sen nopeammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 23:46

Limulla ja pizzalla. Kylpy on myös todella luksusta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 00:04

... neuvoa antava... ja näköjään rikkiviisas raivoraitiskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:32

suihku ja sapuska ja uni. itse kokenut. mutta nykyäänhän se on sillain että jos ei osaa juoda oikein niin silloin tulee krapula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:46

En tiedä, kun ei ole kokemusta. Mutta ensiksi tulee mieleen: älä juo liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:45

Olen kuullut et pullo olutta rapulaan olis hyvä juttu.Mutta jos ryyppää niin pitäs tietää millainen on olo seuraavana päivänä. Itse en ole rapulasta kärsinyt aikoihin. Kun en paljoa edes alkoholia käytä.Mutta rahapulasta välillä kärsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:01

Olet juonut liian vähän.Tempse heti puoli pulloa pirtua kyllä lähtee rapula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:20

ei kannata kärsiä krapulaa, itsellä joskus juomisen jälkeen väsynyt olo, kaapista vaan kaikkia vitamiineja naamaan, ni eiköhän krapula lähde pois ja mieli on virkeämpi =) ja juo pari litraa vettä tms. ennen nukkumaan menoa :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:20

Juomatauko/tai ota lissee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:08

ota maltilla, ei tule krapulaa !
mutta jos kuitenkin pääse käymään niin, ei siihen ole muuta neuvoa kuin aika ja lepo. juomaksi mehua tai vettä, EI mitään korjaus sarjaa perään, huono olo vain siirtyy tulevaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:06

turha murehtia, aika hoitaa