mikä on paras vaihtoehto liikkua pienen lapsen kanssa laivalla, rattaat, kantoliina vai mikä? lapseni on 2kk.

Avainsanat: laivamatka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 17.02.2008 - 21:43

Ottasin mukaan molemmat. Vauvasi on kuitenkin vielä niin pieni, että hän nukkuu paljon päivällä. Molemmissa uni varmasti maittaa, kantoliinan kanssa on helpompi liikkua, mutta rattaisiin saa sitten kaiken tarvittavan kaman kätevästi mukaan. Ja niihin saa sitten lapsen nukkumaan, jos vaikka haluaa istua ja syödä rauhassa tms.

P.S. Olet varmaan tietoinen, ettei noin pientä vauvaa saa vielä kantaa muuta kuin 'kehtoasennossa' kantoliinassa, tai jos sinulla on ERGO (jota suosittelen!!!) siihen pitää olla se tukityyny vastasyntyneen kantamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2008 - 15:37

Meillä oli mukana vaunut ja rintareppu (tosin muksu oli 6 kk).. Rintareppua käytin laivalla kävellessä ja taas vaunuja tuloon ja poistumiseen. Nimittäin tavaraa tarvitaan kuitenkin kohtalaisen paljon, niin on sitä helpompi kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2008 - 20:11

Me oltiin laivalla kun lapsi oli 3 kk. Oltiin autolla tosin, mutta ei otettu vaunuja/rattaita ollenkaan laivassa esille. Lapsi oli niin pieni että jaksoi ihan hyvin kantaa ja olallahan se nukkui. Syöminen oli tietty vuorotellen yksikätistä, mutta onnistui ihan hyvin.