onko toukokuussa paljon turisteja? ja sää? hotelleja paljon auki?

Avainsanat: pattaya thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 18:14

Tässä säästä jotakin:

Pattaya, Koh Samet, Koh Chang

Kuiva ja "viileä" kausi on marras-joulukuussa, kuiva ja kuuma kausi tammi-toukokuussa. Kuuma ja sateinen kausi kestää kesäkuusta lokakuuhun. Sametin saari on poikkeuksellisen kuiva myös sadekaudella, Koh Changilla saattaa sen sijaan tulla reippaasti vettä. Pattayalla voi ainakin sadekauden alkupuolella vierailla huoletta. Kerran vietin siellä kolme viikkoa juhannuksesta eteenpäin ja vettä satoi hiukan kahtena yönä. Päivisin aurinko porotti pilvettömältä taivaalta.

Lähteet:
nautithaimaasta.blogspot.com...chive.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 17:08

Aina,on ,auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:38

Ohessa tietoa säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/714

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:13

tervetuloa,kyllä aurinko paistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 09:31

oltiin pattayalla toukokuussa 2007. ilmat oli aivan mahtavat vettä tuli korkeintaan illalla kun pimeni.
ihmiset aivan ihania siellä! kauhee matkakuume olis taas! ollaan käyty taikussa sen jälkeenkin jo muutama kerta... ;) hotelleja löytyy joka lähtöön.