Saako apteekista lääkkeitä ilman reseptiä, lähinnä astma ja kipulääkkeet kiinnostaisi?

Huhtikuussa paikan päällä

Avainsanat: vilna liettua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 19:25

Miksei niitä voi ottaa mukaan?
Luulisi että mahtuu kuitenkin reppuun?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 13:37

Samantyyppisiä lääkkeitä saa apteekista kuin täältäkin ilman reseptiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 13:42

Astmalääkkeissä luottaisin aina ko. lääkärin ammattitaitoon. Tulehduskipulääkkeet on aivan eri asia. Huhtikuussahan voit tiedustella paikanpäällä asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:12

Luota vain lääkärin määräämiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 23:38

Ne on halvempia siellä, täällä ei paljon vaihtoehtoja ole..
Eli hinnatkaan ei laske.

Esim. Espanjasta saa halvalla kaikki kotilääkkeet.
Ja lääkäri kirjoittaa paikan päällä reseptin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:31

Vain lääkärin määräämiä lääkkeitä on viisasta ja turvallista käyttää. Nuo eri maissa myytävät halpislääkeet eivät käytännössä olekaan samoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:00

astmalääkkeet tulee ilmeisesti reseptillä. allergialääkkeitä saa ja normaaleja särkylääkkeitä 400mg´aan asti. sitä vahvemmat on reseptikamaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 23:51

Kiitoksia.
Allergialääkkeet ainakin matkalta mukaan, pian se pölytys alkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 23:07

monia lääkkeitä saa, kipulääkkeitä luulisin